NA en korte review: Tudor Heritage Ranger (pic heavy!)

Hey John, bedankt!

Ik heb al wat versteld, hij staat nu op de 1 na breedste stand. De breedste drukt minder op de pols, maar vond ik bij even proberen net wat te groot staan. Ik zou het misschien es een dagje moeten dragen op die stand.

Ik ga es kijken, zoals @Hieronimus voorstelt, of ik niet nog een link naar de andere zijde kan laten verplaatsen bij een horlogemaker om de sluiting meer in het midden van de pols te krijgen :slight_smile:

Komt volgens mij helemaal goed met wat experimenteren met beide methodes, succes :+1:

1 like

Fraai hoor! :kissing_heart: Ik moet zeggen dat het jeukt na de Tudor Ranger te hebben gezien. Echt een horloge waar je alle kanten mee uit kunt. Net en sportief. Is het de moeite waard om deze 2ehands te zoeken? Of maar gelijk bij de dealer?

1 like

Hangt van de korting af die je bij de dealer kan bedingen. Ze schrijven toch wel ferm af vind ik. je kan ze vinden vanaf pakweg 1600 euro, terwijl bij de ad ze 2800-2900 euro gaan.
Tis wat je belangrijk vind bij een aankoop he. Ik heb 'm toch tweedehands gekocht :wink:

Dik €1.000,- is dus toch de moeite waard wellicht ten opzichte van de dealer (Oké, 2e hands vs nieuw). Aan de andere kant zie ik ze ook gaan op leer voor rond de €2.100 op Chrono en dan nieuw. Eerst maar eens kijken hoe die staat op mijn pols. Thx!

1 like