NA en meteen even voorstellen!

Inmiddels ben ik al een tijdje actief op het forum en daarvoor las ik ook al een aantal maanden mee. Hoog tijd om me eens voor te stellen dus. Echter wou ik hiermee wachten tot ik mijn eerste “echte” horloge had en ik kan eindelijk zeggen dat het zo ver is :stuck_out_tongue:

Zoals veel hier ben ik beginnen met verschillende quartz horloges en tot op heden droeg ik voornamelijk een Swiss legend of mijn Hugo Boss horloge. Daar is deze week verandering in gekomen :slight_smile:

Begin deze week heb ik een Seiko Prospex Samurai overgenomen van mede-forumlid @Bowties. We wonen bij elkaar in de buurt en hij nam graag de moeite om deze langs te komen brengen, waarvoor nogmaals dank!

Ik ben erg blij met mijn eerste Seiko en kon dus ook niet wachten om de band op maat te laten maken. Hier moest ik nog een paar dagen geduld voor hebben, maar inmiddels zit hij heerlijk om de pols. Besloten om meteen maar even een kleine fotoshoot met het horloge te houden:

Komende tijd genieten van dit exemplaar, al ben ik er 100% zeker van dat er binnenkort meer bij zal komen. Dit forum is wat dat betreft een slechte invloed haha :slight_smile:

49 likes

Welkom bij horlogevirus.nl :yum:

Veel plezier op HF! :grinning:

Gave Seiko trouwens :+1:

4 likes

Mooi ding. En een goed begin hiermee. Welkom.

1 like

Mooi eerste horloge, ik zit ook steeds meer te kijken naar een samurai… Mss de padi special edition

2 likes

Welkom en gefeliciteerd met je aankoop! :slight_smile:

1 like

Topklok

1 like

Mooi horloge! Kun je mij vertellen wat het typenummer is? Veel plezier ervan

edit

Te snel gevraagd, heb 'm zelf al gevonden… Excuus

1 like

Die vind ik ook erg mooi :+1:

Welkom.

1 like

Welkom en veel plezier van uw Seiko!

1 like

Welkom op HF en gefeliciteerd met de fraaie aanwinst!

1 like

Welkom en geniet van de Seiko!

1 like

Welkom op het forum! Top eerste aankoop, geniet er van!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom!!! Erg mooi die Samurai, zit er zelf ook veel naar te kijken. :heart_eyes:

1 like

Welkom!

1 like

Mooie binnenkomer die Seiko! Welkom en veel plezier op het forum!

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom bij deze enthousiaste club van Horloge-Passionisten!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuke aanwinst en welkom!

1 like