NA, en na 354 dagen toch maar eens voorstellen

Hoi allemaal,

Na bijna een jaar (en eigenlijk nog langer, want voor het aanmaken van mijn account keek ik al regelmatig rond op dit forum) is het toch wel de hoogste tijd om me voor te stellen. De aanleiding hiervoor? De aanschaf van een horloge waar ik 2 jaar geleden stiekem verliefd op ben geworden terwijl ik op zoek was naar een Oris Aquis (die ik uiteindelijk vorig jaar in New York gekocht heb). Het gaat om de prachtige Oris Divers 65 die ik afgelopen weekend van @AB64 over heb kunnen nemen. Een zeer fijne ervaring trouwens, onder het genot van een lekkere bak koffie en een goed gesprek. Bedankt Alex! Ik heb ook gezien dat je geen gras hebt laten groeien over de aanschaf van de Zenith :slight_smile: . Daarna snel in de auto gesprongen om thuis eens goed te kunnen genieten van mijn nieuwe aanwinst:

Wat is ie mooi he! :heart_eyes:

Terug naar mezelf: ik ben Rik, (bijna) 29 jaar en zolang ik mij kan herinneren heb ik wel een horloge om mijn pols gehad. Het zit volgens mij in de genen, want mijn halve familie verzamelt klokken, al heb ik daar wat minder mee :shushing_face:. Mijn interesse in mechanische horloges is eigenlijk pas een paar jaar geleden begonnen toen ik op een bekende “horloge outlet” site een Deep Blue voorbij zag komen en in een impuls gekocht heb. Domme actie, want dat is zĂ©ker niet het laatste horloge dat er is gekomen. Gelukkig blijf ik mezelf braaf wijsmaken dat horloges altijd nog wel iets waard blijven dus dat ik geen geld uitgeef, maar gewoon omzet naar iets tastbaars
 Ik heb inmiddels een leuke verzameling met verschillende soorten horloges waar ik erg blij mee ben. Mijn droomhorloge? Die heb ik nog niet gevonden, maar ik ben bang dat ik die vast nog wel ga vinden op dit forum :sweat_smile:

Nog wat foto’s omdat het kan!

64 likes

Welkom!
Dat is een leuke collectie, mooie horloges. Er zal vast nog wel wat komen en gaan als ik het zo hoor maar veel plezier in de wereld der tijd.

2 likes

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Welkom Rik! Mooie collectie heb je al. Laat je niet afschrikken door bepaalde zuurpruimen hier op het forum (incl ondergetekende :blush:)

4 likes

Welkom en veel plezier op HF :+1:t2::smiley:

1 like

Prachtig trio en welkom

1 like

Alsnog welkom op HF, Rik en een prachtig drietal op die foto, die Oris, Omega en Hamilton!

1 like

Zie zelden zulke drieluik pics waarvan ik stuk voor stuk denk: nice, nice en nice. Welkom mooie collectie!

1 like

Welkom. Mooi trio dat je daar toont. Heb je trouwens de Deep Blue nog?

1 like

Mooi man, genuet lekker lang van de 65 :muscle:

1 like

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

welkom rikkert! Nog nooit een berichtje geplaatst na zoveel gelezen te hebben! Dat is een prestatie op zich😃. Ooo en super vette horloges

1 like

Als het goed is wel! Goed punt trouwens, ik moet eens even de verhuisdozen door gaan spitten want hij moet nog ergens netjes ingepakt liggen :sweat_smile:

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Dat gaat zeker lukken :sunglasses:

1 like

Haha bedankt! Ik ben wel wat gewend als het om zuurpruimen gaat hoor :wink: dus ik kan wel wat hebben.

1 like

Nee ergens was ik een beetje bang dat het hek van de dam zou zijn als ik zou beginnen met berichtjes plaatsen
 maar hey, het is eigenlijk veel te leuk :upside_down_face:

1 like

Van harte welkom!

1 like

Mooie binnenkomer! Welkom hier, wens je veel wijsheid toe en hopelijk zien we vaker foto’s van die mooie collectie langs komen.

1 like