NA en nieuw toekomstig lid

:rofl::joy::rofl:
Dit zijn toch wel de allermooiste aanwinsten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet ervan met elkaar. Wens je ook veel plezier met de Speedmaster.

1 like

Van harte!
Sterkte komende maanden met de situatie. Kun je komende tijd goed zien hoe de lume op een speedy is snachts :wink:

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Proficiat! Prachtige NA!

1 like

Klopt een Seadweller SD43. Ben nog voorzichtig met beide nieuwelingen :slight_smile:

Gefeleciteerd!!

1 like

Proficiat. Mooi kado heeft hij dus al!!!

1 like

Van harte gefeliciteerd met zowel de geboorte als het horloge!

Geniet van het vaderschap.
Je krijgt er zoveel voor terugā€¦zeggen zeā€¦

1 like

Mij is tot 2x toe wijsgemaakt dat ik juist ā€˜werpgoudā€™ verschuldigd was aan mijn vrouw, heb ik blijkbaar toch niet goed aangepakt :thinking:

Desalniettemin proficiat met je beide NAā€™s! Vooral ā€˜kleineā€™ Jin natuurlijk

1 like

Mooi man, gefeliciteerd.

In een buikdrager, rugdrager. Maxi cosi, reiswieg, und so weiter.
Maar dragen zal je , voorlopig tenminste

2 likes

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst men :baby_bottle::baby:t2::watch:

1 like

Gefeliciteerd met de geboorte van Jin en heel veel geluk gewenst samen!

1 like

Van harte gefeliciteerd! 7 jaar geleden heb ik met mijn vrouw hetzelfde mogen meemaken. Binnen no-time is het samenzijn alsof het nooit anders is geweest.

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

GEFELICITEERD en Welkom Jin!

1 like

2x gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd en nieuwe leden zijn meer dan welkom met de huidige vergrijzing op het forum

1 like

Van harte! En wat een vrouw zeg, geeft je niet alleen een prachtkind maar koopt ook een speedmaster voor je te leen (lenen is ook prima gezien de lease term van 21 jaar). Veel plezier met beide NA!

1 like