NA en nieuw toekomstig lid

Beste forumleden,

Na 9 maanden wachten (41 weken) is daar eindelijk mijn zoon Jin geboren. Met 55cm en 4,4 kilo een flinkerd :). Met moeder en zoon gaat alles goed en ik geniet elk moment van hem. Vrouwlief had voor zijn geboorte een Omega Speedmaster gekocht welke ik om had bij zijn geboorte. Deze krijgt hij van mij als hij 21 wordt. De rest van de collectie mag hij lenen :slight_smile:

Nu weer terug naar de vieze luiers en flesjes :wink:

132 likes

Gefeliciteerd met 2 mooie aanwinsten :+1::+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd met beide nieuwe aanwinsten, (je zoon natuurlijk in het bijzonder)

1 like

Gefeliciteerd, niets zo mooi als de geboorte van je eigen kind(eren)! Succes, ook met de nachten en voedingen om de 3 uur :slight_smile:.

1 like

Met vader helemaal top :). Wel heftig zo’n bevalling ook voor de vader’s aangezien je een beetje machteloos toe staat te kijken hoe mama elke wee staat op te vangen en een wereldprestatie neerzet, maar als hij daar dan eenmaal is ben je alles vergeten :slight_smile:

2 likes

Gefeliciteerd met je NA. De komende 21 jaar mag jij op de Speedmaster passen. Maar belangrijker, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

1 like

Gefeliciteerd! En succes met hem 21 jaar weghouden bij de Speedmaster :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd! Schitterend! Geniet van alle mooie momenten en sterkte met het slaaptekort! :wink:

1 like

Dubbel gefeliciteerd, geniet er van en mooi dat alles goed is.

1 like

Van harte gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Van harte :partying_face: :clinking_glasses:

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Ik vind Jin eigenlijk mooier dan de Speedmaster. :smiley:Maar gefeliciteerd met je NA’s.

1 like

Gefeliciteerd met de geboorte van Jin het mooiste cadeau wat je kunt krijgen, natuurlijk ook gefeliciteerd met je Speedmaster, wens jou en in de toekomst Jin veel draagplezier :ok_hand: :+1:. Wel om en om in de nacht het bed uit he :wink:

1 like

dat is iets wat altijd vergeten wordt, de vader

2 likes

heb je daar geen rolex om ?

1 like

Wat gaaaf, gefeliciteerd :sunny: :partying_face:

1 like

Staat je goed man :+1: Gefeliciteerd jullie allemaal !

1 like

Gefeliciteerd !
Weet je zeker dat je hem over 21 jaar weggeeft?
Wel heel mooi :star_struck:

1 like