NA en nu toch even voorstellen: Hidde

Daar is ie dan. De Pellikaan HFLE uit mijn eigen stadsie. Tot een paar maanden terug nog geen idee dat er in Utrecht horloges werden gemaakt, daarna wilde ik er gelijk een hebben. Zeker het kleurenpallet van de HFLE spreekt mij erg aan. Op leer doet hij het zelfs goed in het winterse weer. Dank @richardr, ik ben er blij mee.

Oh en nu nog even voorstellen natuurlijk.

Hallo HF! Ik ben Hidde. Nog niet heel lang geleden ben ik horloges serieuzer gaan nemen als hobby. Ik vond ze altijd mooi en droeg over de jaren horloges van wisselde kwaliteit, maar ik ben mij de laatste tijd pas echt gaan verdiepen in de geschiedenis achter bepaalde horloges en de kunst van het maken van zo’n mooi polsklokje. Tot nu toe is de verzameling nog niet waar ik hem hebben wil (en als ik daar ben wil ik vast weer meer/anders), maar ik ben blij met wat ik heb. Ik hoop mijn minimale kennis en maximale onkunde hier op het forum langzaam bij te schaven met de expertise en het enthousiasme van de andere leden.

Het lijkt mij hartstikke leuk om aan te haken bij de HFLE van Brunmontagne. Leuk initiatief.

Wat plaatjes van de collectie:
DE Pellikaan

Een Junghans Max Bill

Certina DS Cascadeur (ooit gekregen van mijn ouders dus zeer dierbaar)

Bovengenoemd + nog wat andere uurwerkjes:

41 likes

Welkom Hidde!:+1:

1 like

Welkom! Twee keer Raketa Copernicus, leuke horloges zijn dat :ok_hand:t3:

2 likes

Welkom

1 like

Welkom Hidde

1 like

1 like

Welkom bij de club Hidde.

1 like

Welkom op HF Hidde, prachtige Junghans o.a., veel plezier hier gewenst!

1 like

welkom

1 like

Leuke diverse collectie!

1 like

Welkom hier!

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Welkom🙂

1 like

Welkom op het forum!