NA en review Alpina Startimer Pilot Heritage GMT

Bijzonder geslaagd model met een mooie kleur blauw.
Ik kan me wel voorstellen dat je blij bent met deze topper!

Enne, mocht je hem kwijt willen…

1 like

Denk dat het wel meevalt. Je draait de ring zodat het uur van de tijdzone gelijk is met het driehoekje en je leest het dan zo uit.

dan weetf ik je te vinden :slight_smile:

Oooh, mooi horloge! Ik vind het zeker niet bij al de retro/heritage horloges, maar hier kan ik het retro gevoel wel waarderen.
Gefeliciteerd met je aanwinst!
Alpina is een van de weinige die mechanische en ook nog betaalbare (relatief natuurlijk) “true” gmt horloges verkoopt. (Jammer, want in die zijn in mijn ogen wel logischer in gebruik).

1 like

Heel mooi! Geniet ervan!

1 like

Erg fraaie klok. Enjoy😎

1 like

Mooi. Gefeliciteerd.

1 like

Erg mooi :+1:t2:

1 like

Erg mooi, proficiat!

1 like

Wordt het nog geen tijd om die Alpina te flipperen?

2 likes

Zeker…niet :grin:

Ook dat is goed nieuws toch

Zeker, dik tevreden mee. Binnenkort op mesh, kijken hoe dat is.

Misschien zo’n zelfde binnenkort om de pols
:star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

Andere gegadigden zijn:
Alpiner automatic 4

Steinhart Racetimer blue

4 likes

Wat een gaaf horloge! De retro-look is erg goed geslaagd, mooi ook met die twee kronen :star_struck:. En tof hoe de gmt is uitgevoerd met die disc :ok_hand:t2:

1 like

Speciaal voor Wil nog even de op staal foto’s :blush:

8 likes

Erg gaaf zo op staal!
Maar even toevoegen aan de wishlist

Ja, mooi hoor!

1 like

Wat een fraai horloge! Ik zag hem gisteren pas voorbij komen op Facebook via Alpina Watches zelf en was op slag verliefd. Zelfs al voordat ik de GMT disc doorhad, die het horloge nog specialer maakt.

Jij was duidelijk eerder bij de les. Geniet er van!

1 like

Dank je. Om een of andere reden gaf Alpina geen ruchtbaarheid aan deze nieuwe modellen behalve dan op de laatste Baselworld. Ook daar kwam echter weinig van op het internet. Misschien was de reden een exclusiviteits afspraak met Gnomon (ook al heb ik die van mij daar niet vandaan).