NA en Review: Breitling Colt 41mm Tempest Gray

Wow, ik mag dat iets bescheidener stijltje van Breitling wel. Prachtig horloge!

1 like

Heel mooi horloge, ik ben niet zo van Breitling, maar deze is schitterend. Veel plezier ermee.:wink:

1 like

Gefeliciteerd, heel fijn dagelijks horloge. Ik heb een hele tijd een ouder model Colt als beuker gehad en was super. Deze nieuwe is wel een stuk mooier!

1 like

Mooiste Breitling vind ik. Veel draagplezier gewenst!

1 like

Gefeliciteerd met je NA Youp, mooi en herkenbaar verhaal heb je geschreven.
Vindt deze uitvoering van de Colt ook erg mooi, jammer dat ze niet meer gemaakt worden.
Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Nog een lumeshot in de schemering:

12 likes

Had niets met Breitling, vanwege de bling factor. Maar dit is wel een mooie.

Hoe bevalt ie? Ben je nog in de honeymoon?

1 like

Zeker! Hij is snel uitgegroeid tot een van de favorieten in mijn collectie, vooral omdat hij heel comfortabel draagt en ik me niet zo’n zorgen maak om krasjes omdat alles geborsteld is. Daarom is dit horloges heerlijk als beater.

Hij krijg wel flinke concurrentie van mijn ook recent aangeschafte Breitling SOHII en Seiko SJE073, maar hij verliest het zeker niet van die twee.

1 like

Kan je fotos plaatsen van de sluiting? Dan zien we meer wat je bedoelt in je comentaar. Dank je.

Het is op de één na laatste foto te zien wat voor type sluiting het is, maar hier zie je het beter:

2 likes

Verdraaid mooi horloge… :yum:

1 like

Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Breitling nooit mooi gevonden maar deze is prachtig :ok_hand:t2::yum: … Welke polsmaat heb jij? Ik denk dat ik 41mm nog klein ga vinden of is deze er ook in 43/44 mm?

1 like

Mooi beschreven, ik ben het er helemaal mee eens :smile: :+1:

7 likes

Mijn polsmaat is 17cm. Deze is er ook in 44mm maar dan enkel met blauwe en zwarte plaat

1 like

Thanks…,neh de grijze is mooier :yum:

1 like

Na dit bericht gelezen te hebben, slaat de twijfel alleen maar meer toe. :wink:

1 like

Een hele mooie Colt inderdaad. Veel plezier met het dragen ervan.

1 like

Topper, en ga zeker mee inzake je mening over de sluiting…

1 like

Mooie rustige breitling

1 like