Haha. Jammer voor hem. Spijt.
Mooi horloge zeg. Zijn er nog meer modellen met dit uurwerk. Waarom kunnen ze dit horloge wel zo dun maken en lukt het bij een GS niet?
In ieder geval heel veel draag en kijkplezier
Erg mooie Seiko! Gefelciteerd ermee! Erg mooie foto’s ook. De wijzerplaat heeft toch wel een duidelijk andere structuur dan een Snowflake en dus voor mij ook weer een eigen identiteit. Je kan alles met een witte plaat, structuur en blauwe accenten een Snowflake noemen, maar daar doe je dit horloge toch wel mee te kort. Ik vind het meer een Icelake dan een Snowflake.
Naar mijn weten zijn er (nog) niet meer modellen met dit uurwerk, maar ik kan het fout hebben. Ik ken er in ieder geval geen
Prachtig model. Eerder eens mogen bewonderen in het echt tijdens een Fratello Grand Seiko uitstapje.
Veel draag en kijkplezier
Prachtig! Gefeliciteerd!
@CitizenX Ja, er zijn volgens mij nog twee nieuwe Seiko’s met dit uurwerk. Met enamel wijzerplaten meen ik. Heb even niet de ref. nr voorhanden.
Lekker man, proficiat en veel draagplezier!
Schitterende aanwinst, mooi vastgelegd op de foto’s
Veel plezier ermee
Mooie foto’s en een leuke uitgebreid, maar toch to-the-point verslag. Prachtig horloge👌
Goed verhaal, mooie foto’s, fijne aanwinst! Die wijzerplaat lijkt me er echt een om in het echt te zien…
Mooi horloge! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd 🥳 met dit pracht horloge. Werkelijk heerlijk om te zien.
Alleen deze opmerking vind ik niet helemaal terecht: Je kunt niet verwachten van een horloge in de prijsklasse ca. €600 dat hij geblauwde wijzers heeft. Net zo dat je niet kunt verwachten van (en dus niet kritisch kunt zijn op) een goudkleurige horloge of wijzers van die prijs dat niet echt van goud is. Dat houdt niet in dat echt geblauwde wijzers mooier zijn dan geverfde.
Maar ehhe… heel veel draagplezier!
Het sloeg niet alleen maar op dat de wijzers niet thermisch geblauwd zijn, maar ook op dat ze geverfd zijn. Dit vind ik wat goedkoper ogen, dan zou ik liever nog stalen wijzers willen.
Er zijn wel microbrands en sommige andere merken (waaronder Stowa) die in die prijsklasse geblauwde wijzers verkopen of verkochten. Los daarvan is de prijs-kwaliteitsverhouding van de SARX-lijn al heel goed, dus ik snap ik dat opzicht dat de wijzers niet thermisch geblauwd zijn
Prachtig horloge !
Gefeliciteerd
Prachtig klokje! Gefeliciteerd! Wat betreft de lugs van dit model ten opzichte van de SDGM zijn ze naar mijn mening te kort… maar zoals jij al zegt… oogt de plaat daardoor groter. Das wel weer een mooi pluspuntje! En super voor het posten van deze 2 modellen en de verschillen daarvan te laten zien. In de toekomst wil ik ook een ️ aanschaffen naast mijn 2 sdgm’s. In ieder geval heel veel draagplezier van dit mooitje!