NA en Review: Nomos Club Campus Neomatik 39 Midnight Blue 768

Zn broertje zegt hallo. Blijft een erg leuk model

2 likes

Leuke review , en veel plezier met de Nomos​:slight_smile::+1:t2:

1 like

Goede review, mooi horloge. Proficiat!

Omdat het Bauhaus stijltje behoorlijk hate or love is, vrijwel binair.

1 like

Mooi hoor :+1: :+1: :+1:
Lekker leesvoer!

1 like

Leuke review zeg! En wat een mooie klok, chique edoch sportief! Nice!

1 like

Mooie aanwinst! Hoe vind je de lengte van de lugs in real LIFE? Dat is iets waar ik vaak naar gekeken heb op de plaatjes van Nomos.

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Nice :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

Heel tof, van harte!

1 like

Bedankt! Het antwoord op je vraag staat in de review :slight_smile:

Ik vind ze hier dus precies goed, zie ook de wristshots. Bij de kleinere Clubs vind ik ze daarentegen wel wat uit verhouding.

1 like

Ik heb nu een (wat de accu betreft) op de laatste benen lopende Nokia 6.1 . Dat was/is een fijn telefoontje. Iets in die klasse zou tof zijn.

• Android One vind ik top, ik wil niks met custom shells en adware te maken hebben.

• Niet Boring Black plastic, maar netjes afgewerkt in metaal met koper bling accentjes.

• Dual SIM

• Net niet te groot en dik

• Kudt camera en dito app

Ik heb geen behoefte aan phablet size, grafische chips en supersnelle refresh rates want behalve een potje WordFeud af en toe game ik niet.

Ik kijk ook met een scheef oog naar de Fair Phone.

Proficiat met jouw aanwinst!
Dank voor de review.
Bij de grotere Clubs zijn de lugs in relatie tot de kastdiameter kleiner.
Zo heeft de Club Sport de (relatief) kortste lugs.

1 like

De Club Sport heeft zeer dik aangebrachte BGW9, en de daarbijbehorende sterke en langdurige lichtopbrengst :wink:
Dus, ze kunnen het wel.

2 likes

Heel leuk horloge, veel mogelijkheden voor bandjes wissel !
Veel draagplezier !

1 like

Prachtig horloge, zit zelf ook vaker naar Nomos te kijken…

1 like

Goede review over deze mooie Nomos.
Veel draagplezier toegewenst. :ok_hand:

1 like

Lekker horloge! Draag ‘m met trots.

1 like

Dan zou je ook nog wel bij OnePlus kunnen buurten. De Nord is bijzonder goed voor het geld.

Motorola rust z’n toestellen ook met zo goed als stock Android uit.

Dat wordt tegenwoordig lastiger, zelfs high-end toestellen gaan terug op plastic achterkanten (Samsung S21, OnePlus 9). Deze trend zal zich wel flink doorzetten en glas zal gereserveerd worden voor de pro-modellen van de high en modellen. Ja, I know het is focking krom. Mja, de execs van Samsung moeten ergens hun geld aan verdienen. Of zo.

Mag het ook 1 fysieke en 1 virtuele sim zijn?

Oef… wat is niet te groot? Ik vind het 6.1” scherm in mijn iPhone 12 pro eigenlijk te groot. Had ‘m nooit moeten kopen. Maar goed, life.

:joy:

Ik snap je heel erg en ben het met je eens! Jammer genoeg heeft de rest van de markt een andere mening.

Meeste budgettelefoons zal al gauw 6+ inch. Geen lol aan. Lastig dus wel. Als je compact en goedkoop wilt zou ik persoonlijk voor een Pixel 5 gaan of een iPhone SE/12 Mini. Dat zijn echt de beste opties qua formaat en prima specs waar je jaren mee vooruit kan. :slight_smile:

Als Oneplus en Motorola een vrij kale Android leveren, neem ik die alvast mee in m’n overwegingen.

Daar vreesde ik al een beetje voor.

Ik had tot 1 minuut geleden nog nooit gehoord van virtuele sims :smiley:

Mijn Nokia 6.1 is precies 148.8 x 75.8 x 8.2 mm :slight_smile: maar voelt dunner omdat die 8mm alleen in het echte midden bereikt wordt. Zelfs met “bumper” hoesje past die (net) overal waar ik wil dat ie past. Liefst dus niet groter dan dat.

Neem ik mee.

Ga weg, satan! Gij zijt Mij een aanstoot! :wink:

Tack voor de tips!

(en sorry aan TS voor off-topic)

1 like

Pixel 4a is ook nog een leuke. Ik wacht tot deze voor de normale 350 euro te koop is ipv 450 door import (Pixel niet officieel in Benelux leverbaar).