NA en top ervaring gassan! Mijn dag kan niet meer stuk!

Mijn beste,

Wat een verhaal!! Leuk hoor!!
Veel draag-genot.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Heb ik ook wel eens gedaan :wink: Incl. vriesvak

2 likes

Nou, ik dacht ik wijk eens af van het normale. Ik verkoop iets wat ik nog met plezier draag om iets te kopen wat ik al langer wil hebben( ik dacht dus een po42mm 8500 te willen) maar uiteindelijk heb ik tranen met tuiten gehuild naast m’n telefoon om Eric te appen. Toen was het tijd voor actie dacht ik. Gewoon even wat rondvragen en het internet afspeuren en tada! De deal was daar, ook een leerles dit. Echt heel goed alles bekijken! Nu heb ik geluk, maar wellicht de volgende keer minder…

2 likes

Ja ik denk dat mijn zweet er nog opzit :stuck_out_tongue:

Ja ach… Beetje flipperen en overhaaste beslissingen horen erbij he

2 likes

Iets minder nu, maar hij zal nog wel terug in mijn gedachten komen :smile:

1 like

Ik hoop niet dat je spijt krijgt na de verkoop van de Black bay…

Mooi en bijzonder verhaal. Voor mij wel de bevestiging dat mijn Pelagos niet meer weg gaat!

1 like

Volgens mij zijn dat zoutkristalllen v kenzo’s opgedroogde tranen :wink:

1 like

Wat een rollercoaster verhaal met happy ending zeg…

6 likes

Wat een service van Gassen zeg!

http://www.morpheus.nl/trosradar_01.gif

1 like

O ja, juist… Nou, proficiat ook :wink:

1 like

Prachtig verhaal en een geweldige service van Gassan

Ja, dit was echt wel een top ervaring. Ik wist trouwens helemaal niet dat gassan zo groot was. Ze hebben nog een hele beneden, waar die horlogemaker volgens mij werkte en de winkel loopt echt heel ver door. Heel veel horloges, maar dan echt heel veel :o

Ben je niet op de afdeling geweest met de Oozoo horloges?? Daar liggen echt de mooiste klokjes :wink:

Mooi verhaal! Ik hoop zoiets nooit mee te maken, dus verkoop maar zo min mogelijk…

1 like

Slim! Toch even staatsloterij winnen dan!

Ik denk dat je gelijk hebt. Zo iets moet het haast wel geweest zijn. Ik heb em even in de afwasmachine gedaan op het vuile potten en pannenstandje,… En wat denk je?

Niets meer van te zien!

3 likes

Damn he, zonder tranen veel mooier ja

2 likes

Hoi Kenzo,

Ik moet me schamen… Ide berichtte me gister al dat hij het knetterdruk had. De Magrette is gister op de post gedaan door hem.

Groet,

Onno

1 like