NA en unboxing

Na mijn eerste Grand Seiko, een SBGV238 aan het begin van dit jaar, heb ik een half jaar zitten dubben over mijn volgende stap. Een Omega Constellation Globemaster Master Co-axial? Een Chopard Mille Miglia GTS Power Control? Een andere GS?

Het is een GS SBGR261 geworden. Waar de SBGV238 een High Accuracy Quartz horloge is, ontworpen volgens de GS Grammar of Design, zoals die in 1967 is gedefinieerd, is de SBGR261 een horloge dat qua ontwerp terug grijpt naar het begin van de jaren 60. Wat rondere vormen. Een ivoorkleurige wijzerplaat. Een fijn roodbruin krokodillenleren bandje. En voor wie het bandje gemakkelijk zou willen kunnen wisselen: gaatjes in de lugs. Het uurwerk in het horloge is een automaat die voldoet aan de hoge eisen die aan een GS mogen worden gesteld.

Het totale plaatje bleef de afgelopen maanden mijn aandacht trekken. IRL is de kleur van de plaat een klein beetje donkerder dan op de foto’s. Heb hem eerder al eens om de pols gehad en vond hem meteen prachtig. Afgelopen maandag de knoop doorgehakt, online gekocht en vanmiddag in ontvangst mogen nemen. Het uitpakken is dan natuurlijk een feestje. Zie de foto’s.



















93 likes

Heel gaaf! Van harte met je nieuwe aanwinst! :smile: :+1:

1 like

Super! Veel plezier ermee gewenst.

1 like

Nice!! veel draagplezier ermee

1 like

Erg mooi! Gefeliciteerd.

1 like

Prachtig horloge !
Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst! Veel draagplezier…

mooie seiko panty ook :laughing: nog niet eerder gezien om een horloge.

1 like

Prachtige klok.

1 like

Schitterend horloge! Veel draagplezier :+1:

1 like

Wow,heel mooie aankoop, knap horloge .

1 like

Gefeliciteerd met deze fraaie luxe dresser!

1 like

Prachtig! Heel veel plezier met deze aankoop.

1 like

Mooi man, gefeliciteerd ermee!

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Mooi horloge! Gefeliciteerd!.

1 like

Gefeliciteerd. Mooi horloge. Genieten!

1 like

Heel mooi :ok_hand::ok_hand:

1 like

Stijlvol zeg; gefeliciteerd!

1 like

Heerlijk :yum:

1 like

Altijd leuk om een NA binnen te krijgen. Zeker als het er zo eentje is :+1:t2: Veel draagplezier !

1 like