Na een behoorlijke tijd van meegluren, lezen en vooral mooie plaatjes kijken, bij deze toch maar een account aangemaakt.
Ik ben Chris en woon in het zuidoosten van het land. Al jaren een liefhebber van mooie horloges. Begonnen met diverse casio’s steeds verder gaan kijken tot de 1e aanschaf van een Seiko kinetic. Dezeis inmiddels ruim 20 jaarboek en loop perfect. Daarna wam de volgende Seiko en nog een erbij… Vrvolgens een Alpina Avalanche, daarna een Tissot, een Raymond Weil, een Ball, een Longines, een Oris (bruine Aquis) en uiteindelijk zijn het er een stuk of 15…
Afgelopen zomer een horloge aangeschaft dat destijds samen met de Alpina in de vitrine lag en destijds het na lang wikken en wegen niet geworden is. De Raymond Weil Nabucco, staal met carbon. Dot bleef immers knagen en kon dit jaar een exemplaar bemachtigen welke in top conditie verkeerde.
Gisteren mijn laatse nieuwe aanwinst. Seiko Prospex Shu-iro. Via een familielid welke bij een juwelier werkt getipt dat ze er 1 binnenkregen. Na het bekijken van de plaatjes op het web direct toegepast het betreft een L.E. Wat een mooie klok en wat een bizar mooie volle, diepe rode kleur. Foto’s doen er geen recht aan.
De Raymond Weil Nabucco:
Ik denk dat het nooit stopt. Iedere keer weer wat nieuws, telkens weer komt er iets voorbij wat ook mooi is.