Welkom
Welkom! Je hebt een mooie collectie! Die Citizen is erg leuk. Is dit een model wat eigenlijk alleen voor de Japanse markt bedoeld was, gezien die eigenlijk alleen op een Japanse mast werkt, of zie ik dat verkeerd?
Welkom!
Welkom hier.
Welkom Gert Jan ,mooi trio .
Goedemorgen, welkom!
Yep, een zogenaamd JDM model ( Japanese Domestic Model). Kon geen vergelijkbaar model vinden, dus gok genomen en via Sakurawatches besteld. Horloge was binnen een week geleverd, na het aftikken van 108 euro BTW en handling kosten.
Dit betreft overigens model AT6080-53L, een model wat vergelijkbaar is met de wat bekendere PMD56-2951 en 2952. Verschil is alleen de maat (39 vs 41 mm voor de PMD en iets minder hoog 11.4 vs 12) en de kleur natuurlijk. Technisch zijn ze identiek.
Werkt iets ander op dit horloge en heb wel even zitten knoeien voordat ik begreep hoe je alles moest instellen. Uiteindelijk een handleiding van H100 uurwerk gevonden waarmee dit horloge is uitgerust. Dit is overigens een pil van naar liefst 110 bladzijden.
Welkom !
Welkom wil ik eigenlijk niet meer zeggen als ik zie hoe lang je al lid bent Maar even goed een leuk topic en een leuke nieuwe aankoop
Enjoy
Welkom!
Welkom.
Goed bezig en welkom op het forum
Welkom en veel plezier!
Welkom!