NA en voorstellen

Beste forumgenoten,

Ben al een tijdje ingeschreven op dit zeer levendige forum en heb mezelf niet eens fatsoenlijk voorgesteld! Aangezien er vorige week een ‘NA’ is binnengekomen lijkt me dit een mooi moment om dit recht te zetten.

Korte samenvatting van mezelf: mijn naam is Gert-Jan, 44 jaar jong, 2 kinderen en werkzaam in de scheepvaartindustrie. Mijn horlogecollectie is bescheiden. Naast een applewatch voor het sporten heb ik een Hamilton, welke ik niet vaak meer draag omdat ik 44mm toch iets te groot vind inmiddels, een tissot visodate en mijn nieuwste aanwinst: een citizen quartz! En met name met de Citizen ben ik erg in mijn nopjes. Supercomfortabel om de pols, niet groot (39mm), titanium dus weegt niet veel, heel mooi afgewerkt en radiocontrolled (alleen via een aparte app te updaten, aangezien dit model op een japanse mast werkt).

De verplichte foto’s (hoop dat dit goed gaat…):

Picture1

Hartelijke groet, Gert-Jan

40 likes

Hallo Gert-Jan, leuk dat je erbij bent gekomen :+1:
Foto’s uploaden ging prima dus die horde heb je al genomen. Ook nog eens een leuke afwisselende collectie, warm welkom!

2 likes

Welkom bij de club Gert-Jan.

2 likes

Welkom op het forum!

1 like

O jee, je voorstellen betekent dat je collectie groter zal worden :wink:

Welkom

:prince::clock10:

2 likes

Welkom

1 like

Welkom! Gave Citizen met kanji daydate :+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!
Zelf ook net nieuw hier dus nou lijkt het net of ik ook al pro ben…:+1:t2:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom op het forum, nu nog even zien of de collectie zo kunt houden of binnen een jaar ook niet meer weet welke je nou om moet doen :slight_smile:

1 like

Nou zeg! Moet zeggen dat mijn laatste Japanse uitstapje naar meer smaakt :grinning:

Yep, niet te lezen, maar wel mooi! En die dag weet ik meestal wel m’n hoofd.

1 like

Welkom hier Gert-Jan,

Toffe horloge’s hoor kijk maar uit dit virus is besmettelijk.

Geniet van dit forum, maar bovenal van mooie horloges.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Hoi Gert Jan.
Ik kan je niet welkom heten ,want je bent 5 jaar langer lid dan ik.
Leuk dat je actief gaat worden.
Leuke horloges.

2 likes

Werkt vast ook voor niet-Seiko’s :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welcome!

1 like

Welkom op ons leuke forum met je leuke collectie waar absoluut niets mis mee is.

1 like