NA - En wat voor een

Dag vriendjes,

Als eerste een muziekje voor tijdens het lezen. Nee het is geen muzikaal hoogstandje, maar het omschrijft wel de sfeer in mijn hoofd deze dag. Is het niet jouw smaak, dan adviseer ik vooral om het af te zetten.

Ik neem jullie mee naar de eerste week van mei. Nadat ik de de 126234 een tijdje geleden uit mijn hoofd heb gezet ben ik mij volledig gaan focussen op de speedmaster. In mijn ogen heeft dit horloge alles. Echter, is een zwarte plaat niet te saai? En 42MM klinkt naar mijn mening als: Te groot.

Afijn, de eerste week van mei dus. Met het gezin en vriendin een paar dagen naar Rome. En misschien voel je hem al aankomen, met vaderlief de Omega Boutique in. Niet het hele reisgezelschap Lees: Moeder, broertje en vriendin vond het een leuk idee om langs alle aanwezige horlogewinkels te gaan, maar daar heb ik mij wijselijk niets van aangetrokken. De Omega Boutique dus, daar ontstond de magie. Ik heb beide versies mogen passen en de hesalite moest het worden. Past perfect, totaal niet saai, oneindige keuze aan banden en een beauty. Kortom: Mijn droomhorloge.

Dan spoelen we even door naar afgelopen week. Wat ben ik blij met het feit dat ik op een gegeven moment geen concentratie tijdens het studeren had. Op zo’n moment ga ik snel naar HF en lekker scrollen. En ik zag een speedmaster van 7 weken oud tegen een scherpe prijs. Vader geappt met de vraag of ik het moet doen. Zo heerlijk behulpzaam als die is was samengevat het antwoord: Zelf weten. Nachtje over geslapen? Nee. Uren over nagedacht? Nee. Binnen 60 min was ik er uit en stuurde ik @Fieldwatch een bericht. En vanaf dat moment ging het snel. Vanmorgen een heel gezellig gesprek gehad met @Fieldwatch, echt een top gozer. Horloge in ontvangst genomen en als een kind zo blij naar huis.

Voor de mensen die denken wat typt deze gast een enorm verhaal de korte versie: Mijn blijdschap kan je vergelijken met een alcoholverslaafde die je opsluit in een net bijgevulde Gall en Gall.

Foto’s!

109 likes

Een mooie (toekomstige) klassieker. Geniet er van!

1 like

Mooie hoor :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige Speedmaster!
Heel veel draagplezier!

1 like

Leuk kennis gemaakt te hebben en heel veel plezier met het horloge, geniet ervan!!

1 like

Altijd mooi, zo’n Speedmaster!
Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met de Speedmaster. Vind de hesalite-versie de meest iconische. Veel plezier ermee.

Vind “als een kip zo blij” ook geweldig. :wink:

1 like

:joy: Scherp, en dan heb ik het verhaal nog wel drie keer gecheckt op foutjes. :sweat_smile:

1 like

Veelplezier ermee.

1 like

Kan die onzin ook stoppen? Ik heb de radio altijd aan, dus een muziekje van een TS hoeft er echt niet bij.

Je hoeft niet op play te drukken hè.

1 like

Doe ik ook zeker niet. Maar ik vind het grote onzin. Nadoenerij.

2 likes

Één van mijn grails. Gefeliciteerd, echt een super super mooi kunstwerkje op de pols!

1 like

Ach je moet wat om zo’n topic van een Horloge wat we al 100x allemaal hebben gezien uniek te houden.

1 like

100 x?

(heb je die ander 900 x gemist dan? :slight_smile: )

Duid het me niet Euvel, had ik natuurlijk moeten ruiken.

:point_up_2:

:point_up_2:

Als je er niet meer door kan slapen zou ik dit adviseren.
:point_down:

Groetjes :kissing:

3 likes

Gefeliciteerd met de Speedmaster. Top NA

1 like

Hele mooie NA! Geniet ervan

1 like

Thomas een geweldige vangst :ok_hand:proficiat ! Een geweldige intro en…goed kunnen scoren op het HF :smile: Ik zou de achterban vanwege de leuke support niet vergeten te tracteren :smiley:

1 like