NA enorme knoepert van een Breitling

Ik was begonnen met het weer aanschaffen van een navitimer cosmonaute en een speedy pro en wilde een 3-piece door deze aan te vullen met een Rolex gmt.
De oude Pepsi werd meteen door de vrouw afgeschoten en de ceramic LN kreeg wel de goedkeuring.
Hoe langer ik er echter over dacht hoe meer ik een ceramic Pepsi of Coke GMT wilde en hoe minder magie er over bleef als ik de LN zag.
In de wacht voor bazelworld dus maar… maar dan dus ook wachtlijsten als er überhaupt een gmt master Pepsi of coke komt.

Toen een impulsaankoop gedaan, de Tudor pelagos. Deze maakte me duidelijk dat is echt een groffer dagelijkse rammer wil. De pelagos voldoet hier prima aan maar een oude intresse bleef opborrelen… de emergency van Breitling.
En toen stond daar van de week een mooie emergency mission op MP.

Vanavond naar Vianen en daar het bekende koffertje opgehaald

i

Meteen open natuurlijk en verrassing, alle boekjes papieren aankooprekeningen en onderhoudsrekeningen aanwezig, en dat is serieus veel papierwerk!


En daar in het midden de bekende vierkante doos…
Doosje open en daar blinkt hij, de emergency mission met witte dial

Het horloge snel gecheckt en het is werkelijk in een enorm goede staat (werd alleen in weekenden op gelegenheden gedragen door de vorige eigenaar)

Wel een beetje onder de indruk van het formaat. Wat een brok staal! Maar bij eenmaal omdoen nog verrassend draagbaar.
Wees niet bevreesd je draagt deze echt niet onder een pak maar casual prima te doen. Bovendien ben ik militair en bij mijn vlekkenpak is het zeker niet misplaatst.

Snel band op maat gemaakt en morgen lekker om de pols!

59 likes

Gefeliciteerd en veel plezier met je prachtige en imposante Breitling!

1 like

Veel draagplezier van de knoepert. :smile::+1:

1 like

Een van de weinige beroepsgroepen waar je kunt verdedigen om een horloge met deze functie te dragen. :wink: Is niks voor mij, maar kan wel begrijpen dat je er blij mee bent!

3 likes

Gefeliciteerd en veel draagplezier. Dat je ‘de functie’ maar nooit nodig zult hebben.

1 like

Gefeliciteerd, dat is een zwaargewicht, geniet er van :slight_smile:

1 like

Bijzonder horloge, veel plezier ermee.:+1:

1 like

Van harte met deze dikke klatser!!!
Veel plezier er mee…

1 like

Wat een heftig ding zeg. Zou ik voor de gein weleens op mijn 16.5cm pols willen zien :grin:. Benieuwd of ik mijn arm nog kan optillen. Hoe dan ook, veel plezier ermee!

1 like

Ik denk dat je ene arm gespierder zal worden dan de andere :joy: en dat mensen daar doorgaans een andere verklaring voor bedenken… :thinking:

Toevoeging @dennisyzf leuk man veel plezier ermee!!

2 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst. Mooie en unieke Breitling die ik perfect bij je beroep vind passen :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je NA.

1 like

Wat den prachtig horloge al blijft voor mij de Emergency met het digitale gedeelte in de wijzerplaat mijn persoonlijke favoriet! Heel veel draagplezier!

5 likes

You’re safe now! :wink:

Wat een joekel maar onder de juiste omstandigheden en mét de juiste pols, zeker te dragen.

Indrukwekkend stuk!

1 like

Wat een ding zeg ! Maar wel gaaf ! Have fun !

1 like

Gefeliciteerd, veel plezier er mee👏

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst .

1 like

jeetje wat een apparaat :no_mouth:

1 like

Nu snap ik waarom de Big Ben het een tijdje niet doet. Die hangt om jou pols nu :smiley: :smiley:

2 likes

Wat een bruut horloge! Mooie aanwinst, gefeliciteerd!

1 like