NA Epos 3408 hand wound

Leuk dat je de moeite neemt dit topic te lezen! :grin::+1:

Vandaag heb ik mijn horlogecollectie weer kunnen uitbreiden.

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie dresswatch met een echt echt echt witte plaat, dus niet dat zilverachtige wit. Bij voorkeur een dunne kast, Zwitsers, mechanisch en niet al te duur. Het laatste half jaar heb ik namelijk al meerdere horloges gekocht en via het horlogeforum lukt het nog niet om wat van mijn horloges te verkopen. Haha

Uiteindelijk heb ik voor een mooie prijs een Epos Orginale 3408 kunnen scoren. Ik had dit horloge nog nooit in het echt gezien, maar voor de prijs durfde ik het wel aan.

Ik weet niet of mijn verwachtingen wat aan de lage kant waren, maar man man man wat ben ik enthousiast. Dit horloge is handgewonden, slechts 5,9mm dik en de wijzerplaat (39mm diameter) is echt prachtig wit gelakt. De Arabische cijfers zijn denk ik geprint, maar hebben ook een echt prachtige blauwe lak glans. Dit is moeilijk op de foto te krijgen, maar ik heb het geprobeerd onder een lamp. Als je op de laatste foto inzoomt op de cijfers aan de linkerkant van de dial kun je het best goed zien.

Voor mij een ideale dresswatch, door de witte plaat, rosegouden kast, zwarte band, blauwe cijfers en zwarte track op de dial is dit een horloge wat bij vrijwel alle pakken goed zal staan ongeacht de kleur.

Bijgaand wat foto’s!

Dank voor het lezen en ik hoor graag wat jullie van dit horloge vinden.

imageimageimage

37 likes

Ziet er prachtig uit, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Heel mooi. Grappig merk is dat.

1 like

Gaaf ding! Enjoy :smiley:

1 like

Prachtig, heb lang een blauwe Epos op het oog gehad, die enkel uit Oost Europa kwamen.

1 like

Mooi en apart horloge.
Ik vind Epos een lekker eigenwijs bedrijf! Top

1 like

Prachtige aankoop, veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Pracht van een aanwinst.

1 like

Heel erg mooi horloge, ik vind hem echt top!

1 like

Mooie aanwinst, veel plezier hier mee.

1 like

Mooi ding!

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Bijzonder fraai en gelukkig geen “lijkt-op”-horloge. Een heel eigen smoel, super afgewerkt ook zo te zien. Draag hem in goede gezondheid.

2 likes

Prachtig, “grand fu” emaille plaat?

En nogmaals gefeliciteerd. Leuke originele keuze

1 like

Mooi horloge hoor! Veel plezier ermee…

1 like