speciale creatie, en gefeliciteerd met je NA, zou hem niet zelf kopen, maar wel willen ontleden (.)
Grappig om te zien dat ze het uurwerk eigelijk achterstevoren in de kast hebben gezet. De wijzerplaatzijde zit aan de achterkant (vandaar dat daar de secondewijzer zit, aan de voorkant zou hij de verkeerde kant op draaien).
Blijkbaar drijven ze de uren- en minutenwijzer via een extra rad aan zodat ze weer de juiste kant op draaien
Proficiat met deze bijzondere aanwinst
Gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst.
Goed gezien @wbcoupe idd. het inhouse Unitas is omgedraaid in de kast waardoor de balans goed is te zien vandaar Verso 2. De sec. wijzer in oude 6-positie in de bodemplaat speels laten terug komen als hartslag meter. Je moet er maar op komen.
De afmeting valt best wel mee, ik heb een vrij smalle pols en de hoek vanwaar je naar het hologe kijkt speelt ook een rol, NEE nog veel erger iedereen kijkt naar mijn pols
Door de verruwing in de grote stad met het dievengilde ben ik wat voorzichtig met dragen.
Vanochtend een paar shoots gemaakt.
Ik vind het een prachtig horloge, heel creatief om het uurwerk op een andere manier in de kast te zetten. Mooi ook de graveringen en zeker weer eens iets heel anders dan de geijkte modellen die je vaak tegen komt op het forum. Neem aan dat nummer 8 jou geluksgetal nu is, nummer 80 van de 888
Zeer apart horloge,je moet ervan houden en opvallen doet hij zeker.
Veel draagplezier toegewenst
Daarin had ik geen keuze. Dit is één van de 888 exemplaren limited edition van Epos die ik spotte op Chrono24 aangeboden door een particuliere verkoper.
De escrow service (centen overmaken naar een derde rekening) verliep soepeltjes.
Bijzonder horloge met hele gave accenten. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!