Vandaag is deze met de DHL-post gekomen.
EPOS-Oeuvre D’art Verso 2 half skeleton handwinder met inhouse een Unitas 6497 modificatie Limited edition no.80/888.
Weer eens iets heel anders aan de pols
Vandaag is deze met de DHL-post gekomen.
EPOS-Oeuvre D’art Verso 2 half skeleton handwinder met inhouse een Unitas 6497 modificatie Limited edition no.80/888.
Weer eens iets heel anders aan de pols
De naam is in ieder geval prachtig. Proficiat.
Typisch gevalletje van wat ik zelf niet zal dragen maar wat ik wel enorm kan waarderen! En dan vooral die kleine gevreesde details op de brug. Echt een lust voor het oog.
Gefeliciteerd met je NA!
Prachtig. En heel bijzonder.
Out of the box, ik kan m goed hebben.
Veel plezier ermee!
Dat zeker heel mooi.
Gefeliciteerd met je NA. Bijzonder exemplaar. Geniet ervan
Een prachtig horloge met mooie details! Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van.
Prachtige details zeg, heel erg mooi!
En nu lekker genieten van je NA
misschien worden ze gevreesd maar ze zijn gefreesd
Bedankt voor je advies! Ik noteer het meteen even in de autocorrectie want ik ben zo lui.
Chique horloge Martin, van een mooi merk! Veel plezier ermee gewenst!
Gefeliciteerd met dit aparte (lees mooie ) horloge
Dank voor jullie enthousiaste reacties
In de bodemplaat zit een klein “patrijspoortje” die een inkijkje geeft op de sec. wijzer en kan worden gebruikt als hartslagmeter handig slim bedacht door die Epos jongens !
Mooi ding, altijd leuk om iets te zien dat wat buiten de norm valt. Veel draagplezier
Gaaf horloge wel. Wel een flinke kast zo te zien.
Wat zijn de afmetingen?
Proficiat!
Deze is niet voor mij maar kan het wel waarderen, dat uurwerk is wel heel bijzonder mooi bewerkt
43,5 mm. zonder de kroon en 11 mm. hoog.
Zeer apart en zeer out of box. Daar hou ik wel van. . Ook de achterkant leuk gedaan.
Draag m in goede gezondheid:-)
Wel flinke jongen denk ik? Edit ja dus
Te groot voor mij, maar valt mee! Ik had een knol van 45,46 mm en 1,8 verwacht