NA: Epos sportive 3411 onderweg !

Beste forumleden, ik ga het roer drastisch omgooien. Ik wil een paar Zwitserse horloge’s in de verzameling die echt smoel hebben. EPOS is zo’n brand met verschillende en uiteenlopende modellen en allerlei mooie complicatie’s en best redelijk betaalbaar. Ik trap af met een EPOS sportive 3411. Nooit gedacht dat ik via Chrono24 een deal zou sluiten. De aanbieder staat vermeld als PONTOS Investment co. ltd. in Praag De centjes overgemaakt naar “de derdenrekening” en inderdaad een uur later bericht de verkoper dat betaling rond is. Dat verliep allemaal vlotjes. Komende maandag vanuit Praag per post naar Amsterdam. Maar wie nu eigenlijk de verkopende partij is blijft een raadsel. Na de betaling een heel kort onpersoonlijk berichtje van de verkoper: “perfect thank you
I send the watch on monday. Thank you Martin”. Het lijkt wel op een robotbericht. Je kunt de verdere afhandeling netjes volgen via Trusted Checkout van chrono24. Nu ja, het zal wel allemaal goed komen. Hierbij 2 fotootjes ff gepikt van de onbekende verkoper. Greets Martin.

8 likes

Het merk doet niet meteen een belletje rinkelen. Zo leer je weer wat.

Deze vind ik mooi door z’n eenvoud.


Ik heb ooit deze in de verzameling gehad. Vindt ik persoonlijk die van jou mooier👍

2 likes

Zo’n Epos skeleton is ook mooi !

Ik heb een jaar of tien geleden deze Epos vollkalender op een andere klok ingeruilt. Kast is doublé draagt als een bommetje aan de pols :grin:

2 likes

als een bommetje

2 likes

Epos Sophistiquée Grand Date Vertical :star_struck:
Handwinder met mooie zichtbodem.

5 likes

Ik doe ook even een duit in het Epos zakje.

Die Vollkalender is heel fraai.

2 likes

Hele mooie deze👍

1 like

Proficiat, daar ga je geen spijt van hebben!
Mijn Epos

7 likes

Mooi ingetogen horloge, beetje Seiko-achtig :see_no_evil: daar ga je veel plezier aan beleven :+1:

Harpoen hou op ! Ik brn aan het afkicken vsn mijn seiko-gekte. Epos is the coming brand :grin::grin: EPOS only.

1 like

Gisterochtend is deze fraaie Epos sportivo in Praag op de post gegaan, tussenstopje in Leipzich en vandaag al aangeboden door DHL aan de deur in Amsterdam :laughing: da’s snel, héél snel. Greets Martin.

11 likes

Dikke proficiat , ziet er prachtig uit!
Mijn moeder heeft een Epos en die is nu 11 jaar oud, kijkt er nier naar om en is nog steeds als nieuw. Topmerk voor de liefhebber die niet wakker ligt over imago.

1 like

Proficiat! Mooi door zijn eenvoud!

Het merk zegt me niet zoveel, maar wat er allemaal voorbij komt ziet er goed uit.

1 like

Heeft Epos geen goed imago? Of een negatieve invloed op iemands imago? Dat wist ik niet en ik ben er ook niet van overtuigd dat dat klopt.

Een epos in je collectie kan volgens mij prima! @nitram: van harte met je aanwinst! Ziet er goed uit!

2 likes

Leuk!!

1 like

Dank voor al jullie reaktie’s hoor. Heb de Epos vanochtend geklokt en hij loopt…echt waar 0 sec. afwijking. Dan denk ik stijlvol, eenvoud en klassieke uitstraling top klok voor dagelijks gebruik ! In z’n kontje een klein patrijspoortje met inkijk op het Eta hartje. Epos mischien een beetje onbekend maar zeker niet onbemind. Greets Martin.

Jaargang 2012 heel ff in zijn originele opbergdoos.

2 likes

Ze lopen niet helemaal synchroon toch blijf ik hem mooi vinden :sunglasses: de Epos

4 likes

1 like

Hoe zal de Epos Oeuvre d’art aan de pols voelen ?? 43,5 mm. zonder de kroon gemeten :grin:

2 likes