Mooi! Zou die ook wel willen.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Mooi. Gefeliciteerd!
Snap je opmerking over de afwerking van de kast en de jubilee. Ben zelf alleen niet zo’n fan van jubilee banden en denk dat met deze plaat een oyster net wat minder bling bling is. Wilde de dial echt de ster laten zijn ook. Dat is wel gelukt
Ja, wat kan je verwachten qua verhaal van een net opgericht horloge merk? Ik ben wat minder gevoelig voor marketing (zoals eerste horloge die dit of dat gedaan heeft) of land van afkomst. Kijk zelf naar de beste bang for buck, design en hoe een horloge draagt. En dat heeft deze alledrie wel, al weet ik dat laatste pas sinds gisteren
Dat is meer te wijten aan mijn amateuristische foto skills dan aan de clasp zelf
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.
Magnifiek!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Dat van de clasp snap ik helemaal.
Heb zelf de J- style bracelet en de clasp oogt wel wat dik, zeker als je het vergelijkt met de kastvorm.
Dat heb ik ook met mijn CW C63 Sealander 36mm.
De voordelen van de snelverzet wegen voor mij wel op tegen dit “nadeel”.
Mooie kastvorm maar idd de clasp blijft dik
Mooi horloge
Mooi horloge met een schitterende wijzerplaat.
Draag hem met plezier!!
Gefeliciteerd met je aanwinst😀
Tof horloge met een heel mooie wijzerplaat. Veel draagplezier
Proficiat met je mooie aanwinst!!
Ok bedoel geen illustere historie en vind Jody in principe sympathiek genoeg, maar de beweegredenen en idealen achter de ontwerpen (vooral het idee van veel voor weinig, voor de massa met zoveel mogelijk keus t.o.v. AliE met een bijna-net-als-andere-micros-gevoel) van het merk vind ik mager. Of dat nou precies het verhaal is dat ze vertellen of dat ze er nog een beetje marketing omheen hebben gesponnen, die presentatie motiveert mij niet echt.
Gefeliciteerd met je blauwe NA
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Ja, als je hem zo stelt, snap ik je wel.
Denk ook dat door een grote hoeveelheid aan kleuren uit te brengen je de charme er een beetje af haalt. Beter je beperken tot 2/3 kleuren en dat evt. door de jaren uitbreiden.
Tegelijkertijd kan ik er ook inkomen dat je als beginnend horloge merk een zo’n breed mogelijk publiek wilt aanspreken. Ook omdat het eerste model wat minder toegankelijk was misschien.
Ze geven ons iig voer voor discussie én in mijn optiek, een heerlijk horloge
Ik probeer zeker je de lol niet af te pikken. Puur mijn redenen voor een missende klik.