NA Erika’s Instalicious Volume One

Vandaag in de brievenbus

Erika scrolt dagelijks door instagram foto’s van horloges op één van haar MN straps. Nu is er niets vluchtigers dan sociale media. Dus vatte ze het plan op om een aantal foto’s die haar aansprak in afgelopen jaren te bundelen in een boekje.

Ze heeft vervolgens de makers van de foto’s benaderd om idee toe te lichten en toestemming te vragen. Ik vind het een ontzettend tof idee. Toegegeven, ik ben niet geheel onbevooroordeeld… :sunglasses:

27 likes

dumb-and

3 likes

Snap het totaal plaatje niet. Boekje is enkel voor degenen van wie de foto’s zijn of is het voor een groter publiek bedoeld.

Wel een toffe actie van d’r :muscle:

Ik heb er ook één liggen, maar heb d’r niet echt veel foto’s van geschoten zeker niet op insta (helaas). Erika als je mee leest, stuur maar een pm :slight_smile:

1 like

Bij aankoop van 2 straps krijg je het boekje ook. Anders kan je het ook kopen voor €5.

https://erikasoriginals.com/options/instalicious.php

2 likes

Er komt op een gegeven moment een Volume Two…. Dus gewoon die foto’s spammen op insta met #erikasoriginals

1 like

Het is marketing uiteraard. Ze behandelt uitsluitend fotos op insta. Van mij heeft ze een fiks aantal fotos met haar straps opgestuurd gekregen die ze ook zeker waardeerde, maar omdat ik ze niet zelf post kwamen ze nooit door de selectie.
prima verder om zon boekje erbij te krijgen, leuk idee, maar extra betalen zou ik niet doen.

1 like