In mijn verzameling was nog plaats voor een dress watch. Het is deze Eterna Eternity geworden. Waarom? Een beetje een niche merk waar ik altijd veel sympathie voor heb gehad. Dat laatste is vooral jeugdsentiment, want de juwelier in mijn geboorteplaats had in zijn etalage een prominente plaats voor horloges van dit merk ingeruimd. Bovendien had hij zo’n gevelklok met Eterna-reclame erop. Kortom, weinig rationeel allemaal, maar dat hoort geloof ik nu eenmaal bij een hobby.
mooi ding, en genoeg argumenten om dit aan te schaffen
Mooie toevoeging aan de collectie!
Verder sluit ik me bij @GMTplus1 aan, qua beargumentering!
Mijn beste,
Fraaie aanwinst hoor.
Proficiat!!
Veel draagplezier dan ook met deze Dresser.
Orologio Signaturis Temporis
Prachtig mooi horloge! Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je nieuwe Eterna!
Mooie linnen wijzerplaat zeg. Gefeliciteerd met deze aanschaf!
Mooi hoor!
Geniet ervan!
Mooi zo’n verhaal bij het horloge. Veel draagplezier
Mooi hoor! Heb je nog wat foto’s?
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige Eterna!
Vandaag nog een vrijwel ongedragen Carree-kast Eterna van batterijservice en wd-test voorzien. Was van een opa van een collega. Uit '92 en wellicht 5 keer gedragen. Bandje origineel en bijna als nieuw. Heb zelf een Eternamatic 1000 uit plm. '68. Zonder dit merk was er geen ETA, en wellicht bijna geen Zwitserse mechanische horloge-industrie meer.
Gefeliciteerd met je dress Eterna als NA
Zoveel argumenten heb je niet nodig om een mooie Eterna aan te schaffen
Veel plezier met je prachtige Eterna!!
Gefeliciteerd met de mooie Eterna. Veel plezier ermee.
Zeer mooi horloge
Haha. Klopt helemaal.
Toffe Eterna!
Mooi klok. 14 karaat.
Ik heb net zelf er een uit de goudbak van mijn bevriende juwelier kunnen redden. Zat alles nog bij doos enz.
Netjes opgeknapt en nieuwe band er aan en kan weer jaren mee.
Is uit 1994 dus net geen vintage.
Jij weet mij, als Eterna liefhebber, wel rete jaloers te maken!!! Zal me wel de nodige slapeloze nachten opleveren Prachtig horloge en veel genot er van.