NA: Eterna Kontiki 20 & band advies

Hele gave aanwinst!

1 like

Zou een lederen band met curved ends mooi zijn hierop? Is misschien niet volgens ‘de etiquette’ (:smirk:), maar het is per slot van rekening geen standaard dress watch: relatief groot, datum, secondenwijzer, schroefkroon…

Mooi verhaal over een prachtig klokje/aanwinst gefeliciteerd en met je verjaardag :thumbsup:

1 like

Dat datum verzetten door de kroon uit te trekken had mijn Omega constellation ook. Extra vreemd was dat het een monocoque kast was… Geen schroefdeksel maar openen via de voorkant. Om de kroon er via de voorkant uit te halen moet hij los kunnen. Dus er zat ook een mannetje-vrouwtje connectie in, zodat als je hem nóg harder er uit trok, gewoon los kwam. Vreemde constructie.

Leuke eterna overigens! Ik heb vorige week de film Kontiki gekeken. Mooi verhaal.

1 like

Mooi man :+1:

1 like

Mjum, mooi hoor! Veel plezier ermee en gefeliciflapstraat! :slight_smile:

1 like

Altijd goed om jezelf op een gouden horloge te trakteren.

2 likes

Precies. Ik zie het nog niet gebeuren dat ik ergens 25 jaar werk, dus ik dacht: ik doe het lekker zelf!

Mooi horloge en interessante historie. Dankjewel!

1 like

Hele mooie aanwinst en prachtig verhaal. Gefeliciteerd!

1 like

Heb er voor de de grap even een bund strap op gegooid in afwachting van een mooie Hirsch croco. Ik vind het eigenlijk wel aardig staan!

Mooie klok!

Ik weet niet wat de lug maat is maar een tropic band op dit
horloge lijk mij heel toepasselijk.
Tja, en dan nog even een bijpassende goud ( kleurige ) gesp scoren.
Dan is hij echt helemaal top!

Grt.

1 like

Thanks! En leuk idee. Ik heb ergens een zwarte Tropic Star liggen, maar vrees dat doe aan de dunne kant is voor dit horloge. Ik zal 'm er vanavond eens opgooien! :thumbsup:

Overigens leek een basket weave leren band me ook wel toepasselijk. Wat denk je?

1 like

mooi horloge!
Maar laten we zeggen dat ik blij ben dat dit een tijdelijk bandje is :upside_down:

3 likes

Verdorie, dacht ik daar even een trend te zetten :wink:

1 like

Proficiat met dit gave juweeltje .

1 like

Ik krijg altijd zo een vreemd idee bij bund straps…

Overigens schitterende klok en croco zal hem ongetwijfeld goed staan (dump de bund :wink:)

2 likes

Ja vind ik een heel goed idee.
Dit horloge verdient iets speciaals.
Een bruine croc is een beetje 13 in 12
Ik ben benieuwd.

Grt.

1 like

Mooie Kontiki hoor,maar ik vind die laatste foto van het vlot op de achterzijde heel gaaf gedaan…:thumbsup:

1 like

Je doet me bijna twijfelen…
Bijna… :grin: