NA: Eterna Kontiki RoyalQuartz & 50 jaar Eterna in vogelvlucht

Klinkt goed, foto?

Het is een restauratieprojectje
maar als de wijzerplaat in het echt meevalt, komt het wel in orde



foto’s vanop ebay

Leuk hoor. Lijkt mij dat die ‘schade’ in het glas zit.

1 like

Mooi stukje historie Matthijs!
En wat een gave band zeg. Ik had dat op de eerdere foto’s nog niet zo door. Is in dit geval wel de kers op de taart.

Ik kroon u hierbij tot koning Eterna van dit forum:

2 likes

dat hoop ik ook, eens hij klaar is zal ik hem wel posten

1 like

:+1:
Wacht maar tot je 'm binnenkort een keer vast-/omhebt!

Hahaha, veel dank. Mooie fotoshop ook!!

In prachtige staat !! en mooi beschreven, Gefeliciteerd :+1:

1 like

Ik zie de naam Eterna (en dan met name de Eternamatic) regelmatig voorbij komen, ik besefte alleen niet dat ze zo’n wijde range aan modellen hadden geproduceerd. Leuk om te zien!

1 like

Sow. Nogal een uitspraak

Maar man wat een lekker horloge. Wist niet van het bestaan af.

Veel draagplezier en thanks voor het delen :raised_hands:t5: . Ik sla hem op voor toekomstige zoektocht :sweat_smile:

1 like

Nadat ik gister die foto van deze Eterna zag nog even verder gespeurd en kwam ook deze uitgebreide NA post tegen van je. :grinning:

Wat leuk, bedankt voor de toelichting en terecht dat je er zo blij mee bent, gaaf!!

1 like

Matthijs ,toevallig kwam ik je uitstekende introductie :ok_hand:van je nieuwe aanwinst tegen ,fijn om door te nemen en valt precies in mijn studie proces naar dit merk .Proficiat en veel plezier ermee :grinning:

1 like

Matthijs ik heb op mijn volglijst een gloednieuw garantie /garantie boekje voor je aan winst staan ,wellicht overbodig omdat je dit allang hebt maar toch even een seintje

1 like

Hey Harry, dank je, dat is attent van je. Ik zoek nog wel een originele RQ doos, maar boekjes e.d. verzamel ik niet.