NA Eterna Legacy 1948 GMT Manufacture

Als ik een keer mijn oom ga opzoeken in Zeewolde, dan laat ik dat weten.
Misschien kunnen we dan ergens een kop koffie drinken… :grin:

1 like

Laat maar weten!

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Jemig, hele NA gemist Rik…:thinking:
Mooi stijlvol horloge met voldoende te beleven achter het venstertje zonder onrustig te worden. Gaaf overigens dat de subdial de GMT functie is. Heel geslaagde aanwinst en veel draagplezier gewenst!:+1:

1 like

Heb ik zelf regelmatig ook hoor, even een paar dagen niet opgelet en iemand zijn collectie is 180° anders :roll_eyes:

1 like

Prachtig hoor, veel draagplezier

1 like

Zeker! Iedereen bedankt voor de eveneens mooie woorden…:hugs:

9 likes

Eterna is een bijzonder ondergewaardeerd merk. Prachtig horloge!

1 like

Ben al een poosje naar dit merk aan het kijken, en inderdaad erg onder de radar merk, met een mooie historie en van belang voor de moderne horlogerie :+1:

3 likes

Erg mooie klok van een mooi en, zoals eerder vermeld, van een mooi, ondergewaardeerd merk.

1 like

Mooi horloge! Gefeliciteerd! (en fijn om mede-gmt-liefhebbers te treffen hier).

Het is een redelijk groot horloge zo te zien, hoe is de leesbaarheid van de GMT subdial? Is die groot genoeg om makkelijk af te lezen?

1 like

Ik heb een bril, maar is best klein

Lekker ding, prettige croco en looks :star_struck:

2 likes

Fraai, geniet ervan.

Groeten van zijn familie.

3 likes

oei, dat is ook erg fraai! :+1:

1 like

Mooi man. Nog een Eterna liefhebber hier.

2 likes

Mooi merk; wel in Chinese handen tegenwoordig:

Citychamp Watch & Jewellery Group Limited ( last name: China Haidian Holdings Limited, “Citychamp” or the “Group”; Stock code: 256) is a publicly listed company on the Main Board of the Stock Exchange of Hong Kong in 1991.

The Group possesses proprietary brands, highlighted by “Rossini” and “EBOHR,” which both manufacture and sell their own industry-leading branded watches throughout China.

The Group also possesses renowned global watch brands “Corum”、 “Eterna” 、 “Rotary” 、 “Dreyfuss & Co” and “J&T Windmills”etc

1 like

Dat maakt mij niet hoe de eigendomsverhoudingen liggen, als ze maar goede horloges maken!

1 like