NA: EULIT perlon bandje

Hallo mensen,

Vandaag is mijn EULIT perlon bandje binnen gekomen. En ik moet toegeven dat ik positief ben verrast.

Na een goedkopere perlon bandje te hebben gehad, vroeg ik mij af waarom deze martelbandjes nog niet verboden waren. Toch maar opzoek gegaan naar een kwalitatief betere en dus ook wat duurdere perlon bandje. En zodoende kwam ik uit bij de EULIT bandjes.

Bandje is van aanzienlijk betere kwaliteit. De stof is een stuk stugger en dikker, maar zit verder prima om de pols. Ook de buckle zelf is van goede kwaliteit en is mooi gepolijst.

Ik ben tevreden!

(Excuses voor de slechte kwaliteit foto’s)


14 likes

Ziet er erg mooi uit! :sunglasses:

Mag ik weten waar je het bandje gekocht hebt?

1 like

Bedankt!

Het bandje heb ik hier gekocht, http://www.watzstore.nl/274-eulit-horlogebandjes.

Bandje was binnen 2 dagen thuis.

Zeker aan te raden!

De perlon bandjes van EULIT komen ook in 2 losse stukken. Aan te raden voor bijvoorbeeld gouden kasten, zo zal de kast niet slijten door het bandje.

2 likes

Dat ziet er zeer fraai uit, mooie combi zo met dit prachtige horloge!

1 like

Mijn beste,

Klinkt goed zo’n Perlon bandje!!
En bij dit eigenzinnige horloge (wat een markante cijfers) zit het als gegoten!!
Ik wens je er een comfortabele tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Ziet er goed uit, heb nu ook een paar goedkope. Toch maar eens kijken voor zn eulit

1 like

Perlon bandjes, mijn favoriet. Vooral die van Eulit zijn vaak mooi. Nadeel van deze dikke weving is wel dat de band niet bij de gesp in lengte verstelbaar is. Maar is wel lekker dik en robuust wat bij de grotere horloges goed staat en soms wat stabieler aanvoelt dan de dunnere perlons. Helaas zijn ze soms wel te dik als de springbars dicht bij de kast staan. Soms is het dan even wringen of eerst de band en dan de springbars doen.

Veel plezier ermee. Ik kan ook de andere Eulit versies zoals Kristall en Panama aanbevelen. Ook de perlons van Crown n Buckle zijn mooi met een robuuste gesp.

1 like

Dat ziet er goed uit.

Ik heb laatst een grijze Esprit perlon gekregen van onze topper @Rolopalooza

Was al minder plastic dan die normale plastic dingen, maar nog steeds wel onder de maat qua kwaliteit voor mij. Sorry Ro-Ro :kissing: Ik neem hem zo weer mee naar Utrecht voor je :sunglasses:

Toch maar eens zo’n Eulit bestellen. Thanks :ok_hand:

6 likes

Wat is de lug breedte van die Bulova? Want dat exacte kleurenpatroon heeft Eulit wel in 18mm maar niet in 20mm. Andere kleur keuzes heb je natuurlijk wel in 20mm.

1 like

Oh hoeft ook niet exact hetzelfde te zijn. Het is 20mm.

1 like

Ook maar een fotootje van het bovenaanzicht

4 likes

Jij ook hartelijk bedankt! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Wat een mooie wijzerplaat! :ok_hand:

1 like

Ja hè, ben er helemaal weg van!

Ben normaal nogal bescheiden met het maken van foto’s… maar vandaag… :grin:

2 likes

Gaaf! Uniek geweven ook, zit al een tijdje naar deze te loeren… :grin::+1:t2:

1 like