NA + Even voorstellen: JNL7

Beste horloge liefhebbers,

Na jaren van alleen lezen eindelijk maar eens een account aangemaakt. Vandaar ook deze voorstel topic.
Ik ben Joe, 33 jaar oud en liefhebber van vooral vintage horloges.

Ik ben begonnen met een SKX009 en een vintage Timex Marlin uit 1967 wat natuurlijk al een leuk begin is.

Omdat vintage mij altijd heeft aangetrokken, heb ik van toen van @Ronald een Tudor prince oysterdate overgenomen. Bi color 34 mm. Die daarvoor van een ander forumlid is geweest.
Vervolgens een Omega Seamaser bumper automaat 1953, Rolex pricision 6694, Seagull 1963 en een Seiko tank.

Dit jaar zijn erbij gekomen een Zentra 1930s tank style en een IWC yacht club II voor het genta gevoel.

En gisteren mijn NA: hij was al aangekondigd door @Aqualand in de Citizen topic. Maar gisteren is mijn Citizen 150m 68-5372 binnengekomen en wat en topper is dit. 40 mm zonder kroon, Parawater, jubilee dat is wel genieten hoor.

Bedankt voor het meelezen en alvast voor jullie reacties.

Gr. Joe

36 likes

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom op ons Forum Joe en veel plezier met je mooie 150M! :hugs:

1 like

Welkom JNL7 !

1 like

Welkom!

1 like

Hartelijk welkom.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom alhier!

1 like

Welkom Joe!

1 like

Gefeliciteerd met je NA en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

leuke NA en wees wel gekomen op dit Forum :+1:

1 like

Decoration-Welcome-Banner-Template

1 like

Welkom en veel plezier met de mooie Citizen! De rest kan je hier ook rustig showen hoor, we houden wel van plaatjes hiero, al staan er harige armen op (aldus mijn vrouw :joy:).

1 like

Bedankt! komt goed ik zal er zo wat posten.

1 like

Omega Seamaster

Zentra Tank

Seagull 1963

Even zoeken naar de andere foto’s

3 likes

Welkom, Joe en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Joe, welkom op dit leuke forum.

1 like

1 like

Beste Joe,
welkom op HF!

1 like