NA + even voorstellen

Hierbij mijn eerste forumpost en dus gelijk maar even voorstellen. Ik ben 18 jaar en studeer in het mooie Groningen, ik vond horloges altijd al leuk, maar voor mij was het altijd de sentimentele waarde waar ik aan gehecht was/ben. Mijn eerste horloge (Nixon scout) is gekocht op vakantie in San Fransisco, mijn tweede in Zuid-Afrika. Hierna nog een Pulsar gekocht omdat ik een waterdicht horloge voor op vakantie nodig had. Pas een jaar geleden is bij mij het horloge virus er goed ingehakt, toen een vriend van mij een foto liet zien van een seiko 5 met een prachtige blauwe wijzerplaat. Als eindexamenleerling die alle kans zocht om met iets anders dan studeren bezig te zijn ging ik het hele internet af op zoek naar informatie over deze horloges. Zodoende kwam ik bij het The Urban Gentry terecht, wat het virus alleen maar verder aanwakkerde. Toen ik eindelijk na het bericht dat ik geslaagd was mijn seiko wilde bestellen was hij bij Rob (monsterwatches) uitverkocht! :rage: hierna heb ik vanaf de zomer met enige regelmaat een bericht naar Rob gestuurd met de vraag wanneer dit horloge op voorraad kwam. In november kwam eindelijk het verlossende bericht dat hij onderweg was!

gelijk een leren band erop! Nu begon het verlangen naar een automatisch duik horloge te beginnen, waarbij ik al snel op de unieke en een klein beetje gekke Amphibia uitkwam. maar een maand geleden kwam ik deze tegen en kon ik de verleiding wederom niet weerstaan! Echt een prachtklok al zeg ik het zelf, custom bezel erop en klaar! en nu de komende tijd het wat rustiger houden. Op lange termijn kijk ik naar een Oris Aquis en mijn ultieme grail is de A. Lange & Sohne Zeitwerk. Bedankt voor het lezen!

18 likes

Van Harte Welkom, mooi begin van je collectie. Veel plezier hier!

Welkom :smiley:

Welkom,

Leuk begin van een verzameling.

Succes met het waarmaken van je streven. Uit ervaring kan ik zeggen, de Oris Aquis is moooooi.

Welkom :relaxed:

Welkom! Lekker bezig met custommen :thumbsup:

Van harte welkom Pim!
leuke klokjes. Met die Russen kun je mooi ā€œstudie vriendelijkā€ wat aan de hobby doen.
Veel plezier nog!

Mijn beste,

Pim, welkom en veel plezier binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom! Goed bezig!

Ha welkom!

Mede Groningse student hier, wat studeer je?

Welkom! Zeitwerk is geen gek streven :yum: Veel plezier op het forum!

Economics & Business Economics. Anders een keer meeten in Grun?

Goed plan! Moet @goedie ook nog steeds een keer ontmoeten :wink:

1 like

Welkom op HF en veel plezier gewenst

Welkom!
Smaakvolle Grail heb je …

Welkom, jong geleerd…!
Veel plezier hier😁

Heren, dit lijkt me een goed plan!
Groeten van een 3e-jaars Bedrijfskunde student.

1 like

Welkom jongeman.
Je bent al goed begonnen, maar de weg van Russisch naar Lange is lang.
Veel plezier onderweg.

Welkom hier!

Welkom!