Nu ik inmiddels al meerdere horloges heb overgenomen van het forum, leek het mij wel gepast om me ook even voor te stellen.
Mijn naam is Yoran, ik ben 23 en de horlogehobby leeft bij mij inmiddels een jaar of twee. In deze twee jaar heb ik inmiddels meer dan 15 horloges gehad, terwijl mijn uitgangspunt een 3-piece collectie is. Dat betekent dat er een heleboel horloges aangekocht zijn die (nog geen) weken later alweer de verzameling hebben mogen verlaten… verschrikkelijke hobby dit. Had hier nooit aan moeten beginnen.
Enkele horloges die ik heb gehad zijn de Sinn 556i, de Longines Legend Diver, de Seiko SARX033 en de Tissot Gentleman Powermatic 80 met een blauwe sunburst plaat.
Op een zeker punt vorig jaar zag de verzameling er dan ook zo uit:
Inmiddels bezit ik geen van deze horloges en bestaat de verzameling uit een Tissot Gentleman Powermatic 80 met een groene sunburst plaat en een Movado Heritage Datron met een gele, zomerse plaat die ik afgelopen week van @Cihanski heb mogen overnemen.
Plaatje voor de sfeer:
De collectie zal vast niet (heel) lang zo blijven en dus kijk ik ernaar uit om deze leuke hobby met jullie te kunnen delen
Groetjes!