NA + Even voorstellen

Daar sta je dan, mooi topic gepost, uitschieter met de muis naar het prullenbak icoon. Weg…

Poging 2.

Goed, na al wat jaren meegelezen te hebben op het forum en een sporadisch commentje hier en daar stel ik me graag ook even voor. Mijn naam is Bas, nu al ruim 31 aanwezig op deze aardkloot en sinds kinds af aan al liefhebber van horloges.

Op mijn zestiende mijn eerste echte horloge aangeschaft, een U-boat. Die zie je zelden meer. Naast dat deze het ontzettend goed deed om mijn pols, sierde die ook al snel mijn MSN avatar. Zo trots als een pauw natuurlijk.
Na jaren van plezier werd de U-boat aangevuld met het gezelschap van een Omega aqua terra day-date. Luxe en sportiviteit in 1 gecombineerd, dat heeft die niet van zijn baasje. De MSN avatar werd ingeruild voor de telefoonachtergrond, de trotsheid bleef. Achtereenvolgens werden een Zenith Stellina en een leuk Vostokje aangeschaft om te dienen als vakantiebeater.

Hierdoor in wat rustiger vaarwater terechtgekomen. Voornamelijk aan het genieten van al het moois mijn pols siert. Af en toe even spieken natuurlijk wel even spieken bij S&C.
Dit ging geruime tijd goed, totdat Cartier in beeld kwam. Ik was nagenoeg direct verkocht, een Santos Medium zou mij als eigenaar krijgen. Wat een parel, wat een krasgevoelige parel. Seconden voordat de pas door de lezer was getrokken toch tot bezinning gekomen. De krasgevoeligheid gaf de doorslag, toch nog even wachten.
Auto terug naar huis, nachtje over slapen, doorleven. Totdat…

Die ene foto van die waanzinnige rode (excuse moi, Burgundy) Cartier Santos Carre 2960 voorbij kwam. In één oogopslag verliefd. Wat een prachtige verschijning. En dus sprake ik de woorden tegen mezelf (en mijn vriendin, ik weet het, doe dit nooit…) uit dat deze zodra beschikbaar komt, deze richting Noord-Brabant verhuist. En zo geschiedde.
Afgelopen vrijdag, na een slapeloze nacht - de welbekende NAdrenaline -, richting het oosten gereden om hem in het echt te aanschouwen. Wat een waanzinnige verschijning, nog strakker dan the girl next door, die Burgundy kleurstelling en natuurlijk de originele brushed bezel. Wat zou deze goed staan op mijn MSN avatar.

Rest mij alleen om:

• Jullie te bedanken voor het lezen en
  • @HanDavinci voor de warme overdracht

Houdoe.

Santos
ezgif.com-gif-maker

86 likes

Welkom op dit mooie forum :grinning:Leuk dat je actiever wil worden door je voorstel activiteit .AL heel wat “ervaring “ opgedaan lees ik ,en nu uiteindelijk uitmondend in je zeer fraaie NA :ok_hand: Veel plezier en succes met je reis door horloge land :+1:

1 like

Prachtig horloge, veel plezier er mee!

1 like

Welkom en mooie NA!

1 like

Bas, welkom op HF!

1 like

Mooie Cartier en welkom Bas!

1 like

Leuke NA + voorstellen! :ok_hand:t2: Tot de volgende! :sunglasses:

1 like

Prachtig veel plezier ermee!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig van harte!!! Echt een gaaf ding.

1 like

Welkom. En gefeliciteerd. Prachtig horloge.

1 like

Heel tof horloge , en Welkom bij de club.

1 like

de welbekende NAdrenaline

Da’s een fijne verwoording van dat tijdgebonden gevoel van onrust. Hoe dan ook: welkom & gefeliciteerd! Mooie reis, in meerdere opzichten. Veel plezier met de Bourgondische Santos.

1 like

Welkom op HF, Bas! En de verslaving heeft inmiddels goed toegeslagen, zo te lezen. Gefeliciteerd met de NA. Maar uiteraard willen we de overige horloges ook wel 'ns zien. Dus post vooral nog wat plaatjes!
Pics or it didn't happen.gif - GIF on Imgur

1 like

Welkom! Maak zeker nog wat plaatjes van je andere horloges, of post ze in de collectie topic

1 like

Alsnog welkom bij de club Bas.

1 like

Dank voor het warme welkom!

Ga ik zeker nog doen, je ziet ze vanzelf in het collectie topic verschijnen :smiley:

1 like

Ik kreeg tranen in de ogen van deze eerlijkheid.

Welkom. En hulde. Driewerf hulde. Mooi horloge ook.

Han doet je de groeten. Mooi ding, ik heb 'm om gehad, en het is een fantastisch formaat.

Gefeliciteerd! Veel plezier er mee. Santos altijd goed.

Die ebt snel weg, maar de Santos is voor mij wel de kroon op m’n verzameling. Groeten van de neef van de jouwe:

PS: Props voor je Nickname. Watchkeburt. Held.

4 likes

Welkom op het forum, en proficiat met je hele mooie cartier. Draag haar met plezier!:watch:

1 like

Hoi welkom.

1 like