Binnen 5 werkdagen vanuit de Steets naar NL.
Prachtige soepele band. Past als gegoten (en zit net zo). Kost wel wat, uit mijn hoofd $ 254,- (€ 235.-) inclusief verzenden en douane, maar je hebt er in 1 klap een totaal andere SD mee. Afwerking is TOP, kijk eens naar de clasp alleen al. Zeer tevreden mee!
Leuk voor de afwisseling en hiermee imo meer “zwembad- en glijbaanproof” omdat je de stalen band hiermee spaart. Zal niet de eerste keer zijn dat ik een stenen rand of iets dergelijks raak.
Nu de plaatjes, ik heb de lugs uiteraard eerst met tape afgeplakt om krassen te voorkomen. Merk dat de foto’s willekeurig worden geüpload maar dan hebben jullie een idee:
Die band is er ook, klopt. Ging mij alleen juist erom de clasp te ontzien met het “ruigere” werk op vakantie. Plus je moest op afstand (lees camping, ik had hem niet om) dan aangeven hoeveel links je boven en hoeveel je qua lengte onder wilde en ik wist dat niet uit mijn hoofd. Maar dat gezegd hebbende: ik vind de tang buckle echt MEGA goed staan. Dit had Rolex imo zelf kunnen maken.