NA: Everest

Een Rolex hoort op staal.

Hebben we die alvast gehad :grin:

Vandaag een duur stuk rubber gekocht voor op de 16600 Sea Dweller (bij 1 van de 2 Nederlandse dealers, nl. QP in Amsterdam. Overigens een topervaring: het bandje bleek vandaag niet op voorraad, maar kwam later op de dag binnen en werd zojuist persoonlijk aan huis bezorgd. Service!)

Na de recente aanschaf van een Hulk vond ik wat variatie door de SD op rubber te zetten een puik plan. Ik heb er eerst een Bonetto Cinturini opgezet, een stuk soepel Italiaans rubber, maar het oogde toch net niet… Toch maar een aansluitende band zoeken. Dan kom je automatisch uit bij of RubberB of Everest.
Eerder heb ik een RubberB gehad, maar deze viel tegen: vrij stug en de gaatjes iets te ver uit elkaar waardoor hij of te strak of te los zat.

Dus nu een Everest! Bleek zoals gemeld een dealer bij me in de buurt te zitten, dus voor de verandering eens geen internetbestelling, maar old skool naar de winkel, leuk!

Nog even getwijfeld over groen (evt ook geinig voor op de Hulk), maar toch voor zwart gegaan. De versie met buckle, dan heb je wat meer lengte rubber voor je geld.

Ik moet zeggen, top band. Staat goed (persoonlijke mening) en zit lekker. Band is soepel (veel soepeler dan de rubberb) en perfect te verstellen (9 gaatjes itt 7 bij de rubberb).

Komt ook mooi verpakt, met kaartjes, garantie ed.

Hier wat ploatjes!

Omdoos:

Doos papieren tag:

Bergeon uit de pouch (@Taconew) erbij:

Vlot geinstalleerd:

Wrist shot:

Dank voor je tijd!

50 likes

Ik was al fan van die combi en nog steeds. Ja, een Rolex hoort misschien op staal, maar dit is een erg fraaie set zo hoor.

5 likes

Agreed

Maar ik vind stiekem toch wel heel erg gaaf staan!

3 likes

Mooie, meer onopvallende, combi ! En draagt nog goed ook. Van een afstandje denkt niet iedereen “hé n Rolex :grin:) Dat heeft toch ook wat in mijn ogen …

2 likes

Ik vind het vet!

2 likes

Mooie combi hoor!
Staat hem prima op rubber.

2 likes

Heul gaaf :ok_hand:

2 likes

Je bent me voor! Desalniettemin, 't staat hem goed. :ok_hand:

2 likes

Zeg… jij had toch ooit zo’n bandje? :smiley:

2 likes

Iets met gras en voeten :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Volgens mij was dat de rubberb die ik overkocht ? :thinking::joy:

2 likes

Mijn beste,

Rubber band staat hem goed!! Zit als gegoten!!
Ik wens je er dan ook een comfortabele tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Yup

2 likes

Yup

1 like

:+1: en een hele relaxte zaak, QP

1 like

Ja zeker een aanrader! Leuk gesprek ook, verkoopt nu zwitsers en duits, maar ook interesse in seiko modding, haha

1 like

Staat erg mooi! :+1:

1 like

Ik ben gecharmeerd van het horlogemerk dat de eigenaar van Everest voert, namelijk Monta.

Fantastische afgewerkte en mooie modellen.

3 likes

Everest ! Ziet er erg mooi uit !

1 like

Hoort inderdaad op staal.

Maar als je dan wat anders doet, dan is dit wel een heel geslaagd alternatief.

3 likes