NA Explorer 214270

Pohhh, wat een dagje zeg!
Een kleine twee maanden geleden ben ik voor het eerst vader geworden. Het ideale moment om mijn bescheiden collectie (Aquis, Intra Matic, gshock) uit te breiden. Maandenlang was ik mezelf aan het oriënteren op welk horloge dat dan zou moeten worden. Een speedy? Een Black bay? Of toch een Rolex? De Explorer spreekt me het meest aan. Deze Rollie is wat bescheiden maar met zijn eenvoud perfect voor bijna alle gelegenheden, aldus de meeste reviews. Vakantiegeld wordt dit jaar toch niet aan vakantie uitgegeven dus heb ik even geleden besloten dat die explorer er moet komen.
Maar hoe zit het dan met de beschikbaarheid? Online worden ze al snel voor €1000 boven list aangeboden. Dat moet toch anders kunnen? Gisteravond laat las ik in het topic ‘voorraadmodellen Rolex gespot’ dat Gassan in Amsterdam er een zou hebben liggen. (Thanks voor de tip @Unagi!) Vanmorgen meteen gebeld. Jawel meneer, die hebben we hier liggen, vertelde de medewerkster mij. Ik had nog niet opgehangen of was al onderweg naar de Dam. Een uurtje later liep ik, blij als een kind, de winkel weer uit met mijn aller eerste Rolex. Nog even getwijfeld om de initialen en geboortedatum van mijn dochtertje in de caseback te laten graveren maar dat kan altijd nog wel. Voorlopig hou ik hem even origineel. De medewerkster van Gassan vertelde overigens dat ze dat er altijd weer uit kunnen poetsen. Maar wat een fijn horloge zeg! Ik ben er echt heel blij mee. En later als ze groot is, mag mijn dochter hem hebben.

Tijd voor wat plaatjes!

96 likes

HEY DIE WILDE IK NET HEBBEN…

Grapje hoor, veel plezier ermee en ik vind het een prachtig horloge! :grin:

2 likes

gefeliciteerd!
prachtig horloge en een goed verhaal.
geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd x2 dan.
Een topper is de explorer!

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie klokje :v:t3:

1 like

Het is een fijn ding idd! Gefeliciteerd met je horloge en je dochter :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd! En ook met je horloge

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Een dochter 🥰 en een Explorer :black_heart:wooow :+1:

1 like

Dubbel gefeliciteerd. :+1:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze twee geweldige nieuwe aanwinsten! Geniet van beiden.

1 like

Gefeliciteerd met je dochter en uiteraard ook met het horloge. Geniet ervan en ik ben blij dat mijn post ertoe heeft geleid dat een liefhebber van het forum dit horloge tegen list heeft kunnen kopen.

3 likes

Mooi ding man! Geniet ervan in goede gezondheid!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Een prachtige aanleiding voor de aanschaf van zo’n gaaf horloge. Gefeliciteerd met het vaderschap en deze klassieker. :+1:

1 like

Hoplaaa, die zit om je pols. Hebbe.

Prachtstuk, gefeliciteerd

1 like

Mooi horloge! Veel draagplezier :+1:

1 like

Pracht verhaal en gefeliciteerd :clap:

1 like

Gefeliciteerd met beide aanwinsten, geniet ervan. :+1:

1 like