NA. EYROS quartz. Tsjonge wat slecht.

De lume???
Op de wijzers: die werken toch zo’n 40 seconden. Daarna is het over en uit.
Verder geen aanwezig. Mochten er wel ergens lume op zitten, werken ze niet.

Voor de liefhebbers van de quartz techniek uit het VO.
Dat wil ik jullie niet onthouden.

Voor 46 cent een batterijtje voor een andere quartz, is geen geld!

9 likes

Ik vermoed dat hij aangeboden gaat worden bij het Gemeente depot of de Chemokar.

En wat hebben we nu geleerd?

Nooit meer doen!

1 like

Dat vraagt toch om een ban

21 likes

:joy: :beers:

2 likes

Suc6, maak het maar voor €0,46

P.S
Inc shipment

Datumschijf zit er op. Goed werkend? Nee, niet echt.
De kroon één stand uittrekken: bij het draaien komen er wel een paar cijfers voorbij. Daarna stopt het. Ik kan blijven draaien maar de datum verspringt niet meer.
Als de kroon naar stand 2 wordt uitgetrokken draaien de wijzers rond en verspringt de datum rond 23:30 uur. Dat gebeurt wel iedere keer rondom 23:30 uur.
Hacking: nee.

1 like

Het is Bagger. Erg slecht. Inderdaad: NOOIT MEER DOEN.

Bumner

Een losse batterij is duurder

Vrijdagmiddag? :thinking: :beers:

Expectations vs Reality

IMG_0150

1 like

Dit is gewoon uitstekende prijs-kwaliteitverhouding hoor. Een snoephorloge is duurder.

Heb al diverse noodberichten van Chinese bedrijven gelezen (Wish, AliExpress etc.) dat deze hierop verlies lijden. Kan ook niet anders als mensen van deze troep blijven kopen op dergelijke sites voor geforceerde dumpprijzen. Weer een product de halve wereld over gestuurd welke binnenkort in de prullenbak ligt…

1 like

Kan niet anders. Vanochtend keek ik nog naar horloges bij zo’n drogistenketen: 6,95 voor een soort panda. Vast ook wel voor 50 cent bij Ali verkrijgbaar. Het ding zag er zelfs zonder mijn leesbril lelijk uit. Maar hij zal best een tijdje lopen.

Tjsa, dacht ik een week geleden. Er lag stront op straat. Dacht ga er lekker in staan. Wat kan er fout gaan. Ga er toch niet dood aan.
In het kort: alles er aan is kut. Er kwam allemaal poep in mijn Crocs. Tussen mijn tenen en helaas ook onder mijn teennagels.
Het is wel organisch, dat dan weer wel.
In het kort: het is Stront en Stront met een hoofdletter S.

14 likes

Wat had je gerookt of gebruikt ten tijde van deze aanschaf :joy:

(Kuch sarcasme) prachtige NA! Geniet ervan, veel jaren draagplezier gewenst.

2 likes