NA. EYROS quartz. Tsjonge wat slecht.

Tjsa, dacht ik een week geleden. Even proberen en zien wat er binnenkomt. € 0,46 voor dit … ding. Wat kan er fout gaan. Het kost de kop niet. O ja, € 0,46 is wel incl. verzending vanuit China.
In het kort: alles er aan is nep. De chrono wijzertje bestaan niet. Geplakt plastic op de wijzerplaat. De knoppen aan de zijkant zijn een deel van de kast en werken dus niet.
De band is … plastic (?) en rammelt en reutelt.
Hij loopt, dat dan weer wel.
In het kort: het is Troep en Troep met een hoofdletter T.

12 likes

Haha wat had je dan verwacht voor 46 cent :roll_eyes:.

17 likes

Denk aan het milieu, begin bij jezelf!

81 likes

Wat had je verwacht dan?
In mijn beleving vertegenwoordigd dit soort handel exact wat er mis is met de wereld op dit moment, kan er met mijn verstand niet bij waarom je dit soort zaken stimuleert door er aan mee te doen.

41 likes

Dat is het belangrijkste, zeker voor 46 cents!

Wat een verassing :flushed:

1 like

Ja, je verwacht 't niet, he? :grin:

Tja, ook niet echt ‘easy on the eye’, zeg maar. :grimacing: Had je toch 46 cent dichter bij je grail watch kunnen zitten, nu en wat ga je er in g#dsnaam mee doen? Ik bedoel, je gaat zoiets ook niet weggeven aan iemand die je kent, natuurlijk. Nou ja, misschien iemand aan wie je een hekel hebt…? :thinking: :wink:

4 likes

Wat verwacht je! milieu bedankt je. Het kost 0 moeite om na te denken

12 likes

Gaat ie op de brandstapel?

1 like

Waarom koop je dit?

9 likes

Hoe is de lume?

5 likes

Mooi!

Al best knap dat ie loopt voor 46 cent.
Verder tja…

Zie ik het goed dat er een werkende datumschijf op zit? Vind dat al heel wat voor 46 cent.

Ik vind een losse sluiting al sjiep voor 46 cent…

2 likes

Voor 46 cent milieuschade aanrichten, goed bezig… :roll_eyes: wel een passende topic titel…

4 likes

Ga je hem terugsturen?

2 likes

Binnenkort in het blauw…

3 likes

Voor minder dan een eypo… doen ze nog goed!

Vroeger had ik een tamelijk goedbetaalde collega die alleen maar dit soort horloges had. Hij droeg er meerdere bij zich. Was verbaasd toen hij hoorde wat mijn Alpinist kostte :grimacing:

Nee nee CO 2 !

1 like