NA: F1 BMW/Williams Trackmeter 2003 horloge

Heel toevallig zag ik dit horloge in een advertentie op internet voorbij komen. Met het Formule 1 seizoen in aantocht moeilijk te weerstaan. Het herinnert aan een van de iconen van de Formule 1, Juan Pablo Montoya, die destijds in een BMW/Williams reed, nog met een jankende V10 motor. Mooie tijden…
Eerst even weer in de sfeer komen…

Nog eentje, om het af te leren…


Wat een race was dat! Helaas is tegenwoordig Williams nog maar een schim van wat het vroeger was, maar dat doet niets af aan de enorme historie van het team.

En destijds verkochten ook horloges, en nog niet eens tegen zo’n klein prijsje. €649,90 voor een quartzhorloge met een Ronda uurwerkje.

Daarvoor koop je het tegenwoordig niet meer, een fractie van de prijs. En nu naar mijn horloge. Helaas zit de originele siliconen band er niet meer bij, maar daarvoor een prachtige leren band, die zeker niet misstaat. Ik heb het horloge als defect gekocht, maar toen ik er een nieuwe batterij in zette, liep het gewoon. Wat wil je nog meer?
En buiten dat het een herinnering is aan een iconische tijd, vind ik het nog steeds een prachtig horloge.

En nu wat foto’s.







9 likes