NA: Farer Carter II black GMT

Gisteren ontvangen, eergisteren vanuit Engeland verstuurd: de Farer Carter II. Een vrolijke quartz GMT met zijn kleurige wijzers. Een beschaafde maat met zijn 39,5mm en een dikte van 10mm. Opvallende bronzen kroon, domed glaasje met saffire coating en matzwarte wijzerplaat. Secondewijzer tikt mooi op de indices. Jammer vind ik het ullige ronde datumvenstertje met de witte achtergrond. Van de band is enkel de top geperforeerd (?), wel met van die easy pushpins. Gratis gravering is een leuke plus als je zeker weet dat je een Farer wilt: met gravering is geen retour mogelijk. Horloge komt mooi verpakt in een houten doosje, persoonlijk kaartje erbij en een poetsdoekje. Mooi verzorgd.
Eerste indruk is positief: leuk ding, weer eens iets anders dan de collega fabrikanten maken.

23 likes

Best een leuk ding, lekker veel kleur helemaal prima!

1 like

Ziet er leuk uit. Veel plezier er mee.

1 like

Mijn beste,

Een geslaagde aanwinst!!
Ziet er vrolijk uit!!
Ik wens je er dan ook een “Olijke” tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

3 likes

Leuk horloge met knipoog naar vroeger tijden!

Ik wil er ook wel een hebben. :+1::slight_smile:

1 like

Ziet er niet verkeerd uit, hij onderscheid zich in ieder geval op een positieve manier van de rest. :+1:

2 likes

Ik vind het horloge tof en verfrissend!

1 like

Inderdaad zeker wat anders… moet er even aan wennen maar zeker leuk om voorbij te zien komen. Ik had m nog nooit gezien. Veel draagplezier👍

1 like

Vrolijke aanwinst!

1 like

Leuke aanwinst veel plezier ervan :thumbsup:

1 like

Best gaaf eigenlijk!!

1 like

Ook aan de lume is gedacht

Tweekleurig volgens mij

3 likes

Mooi, net dat tikje anders dan de doorsnee dresser. Geslaagd design en blijkbaar nog betaalbaar ook.
Gefeliciteerd met de aanwinst.

1 like

Erg mooie kastvorm en orgineel. Ik vind hem gaaf! Gefeliciteerd en veel plezier ermee. :+1:

1 like

Leuk ding maar kan je de gmt wijzer apart instellen?

1 like

Ja, op iedere willekeurige positie :+1:

1 like

Top!:+1:

39.5 vind ik ook een mooie maat en hij is heel goed afleesbaar, prima!

1 like

Ja de maat is beschaafd, en gelukkig is de bandbreedte een mooie 20mm dan oogt het niet zo iel👍

1 like

Leuk klokje gefeliciteerd ermee👍

1 like

Zeer vrolijke aanwinst en weer eens wat anders!!
Erg cool! :sunglasses:

1 like