Na: Farer Lander IV

Zoek en gij zult vinden :wink: of anders ff een Farer aanschaffen :grin:

1 like

Heb ik al :slight_smile:

(Maar de achterkant is dicht).

1 like

haha, zijn zo gemaakt dat je de achterkant open kan maken en dan ff genieten van het uurwerk :wink:

1 like

Erg mooie aanwinst! Zou deze ook nog wel een keer willen proberen. Geniet ervan! :grin:

1 like

Wat zijn geborstelde nokken?

1 like

haha, die Ruud volgens mij zijn ze daar met een borsteltje over heen gegaan :wink:. Maare wat vind je van die Farer?

Cool man! Gefeliciteerd! Ze hebben tegenwoordig ook een Lander in 36mm, die vind ik ook übercool, maar deze variant blijft fantastisch, en draagt ook lekker.

Veel plezier er mee. Ik zal 'm ook eens op een Milanaise knikkeren.

2 likes

Van harte! Prachtig horloge en een sympathiek merk!

1 like

Gaan we doen Ferry. Ik wil die mooie Farer ook wel even om de pols…

1 like

Mooi horloge.

Is er een specifieke reden voor dat de buckle/korte kant van het lederen bandje niet aan de 12 uur kant zit? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het viel mij eigenlijk meteen op maar ik weet niet waarom!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze zeer fraaie Farer! Ook een van mijn favoriete micro brands. Ze zijn kwalitatief goed, mooi en altijd authentiek. Geniet ervan! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Nee eigenlijk niet, maar ga de dader (mijn ega) wel even vragen hoe dat zit. Die heeft het bandje gewisseld, doet het netter dan ik, ben een echte sloper he :wink:

1 like

Mooi merk dat Farer hoor, ook heel blij met de mijne :smiley:

Veel plezier ermee Ferry! :ok_hand:

1 like

Baas! Farer heeft ook andere stalen banden voor dit model, check de site. Veel plezier ermee!

1 like

Echt heel mooi. En ook wel bijzonder in jouw collectie, qua grootte en wijzerplaat. Hoe zit hij? Of draagt hij, moet ik eigenlijk zeggen?

1 like

3? :open_mouth:
ik stel het me even voor :thinking:, je krijgt om de week een NA binnen maar je hebt het zo druk met werk dat je er niet toe komt en deze in de “wachtruimte” beland met een nummertje :rofl:
nee hoor, alle gekheid op een stokje alweer een mooi exemplaar,
en die mesh staat hem echt goed :+1:
draag hem met plezier

2 likes

Mooie aanwinst Ferry. Mijn oog was er ook al op gevallen, goede smaak :slight_smile:

1 like

Ha Petra, ja je weet ben onvoorspelbaar he :wink:. Het is of een knoepert van een horloge of het is ineens een kleiner maatje. Maar hij draagt echt comfortabel, zowel op mesh als op leer. Zou jou zeker niet misstaan om je pols. Wacht maar af wat mijn volgende NA zal zijn, dat wordt dus echt schrikken voor de meesten :rofl:.

1 like

Heel mooi horloge dat goed smoelt. Veel plezier ermee.

1 like

What’s next Ferry?

1 like