Na: Farer Lander IV

Het wordt tijd dat ik mijn NA maar eens aan ga maken, 3 weken in de box en nog geen dag gedragen, wel even voor de foto’s natuurlijk.
Ik zag deze voor het eerst voorbij komen bij @Fate_Amenable_To_Change en had gelijk een klik met dit horloge.
Mooi afgewerkt, gepolijste kast en rand en geborstelde nokken en dan die wijzerplaat met dat zeegroen en de oranje gmt en de sweep sec. wijzer hoe mooi is dat toch. Datum netjes op 3 uur in dezelfde kleur als de wijzerplaat, niet te groot of te klein. Mooi ook het gebolde saffier glas en de bronzen A verwerkt in de kroon. Daarnaast ook heel mooi de opgelegde uurmarkeringen 14 x bedrukt met super luminova. Ook heel mooi de uren en minuten wijzers, lekker strak in astronaut zilver als uiteinde de scherpe punten en de lume mooi verwerkt in het midden van de wijzers, ook in de GMT punt netjes de lume in de pijl.
Kijk vooral ook naar het uurwerk, waar de bruggen mooi bewerkt zijn. Enfin er valt nog veel meer te vertellen over dit mooie horloge en geloof mij, ben er heel blij mee.
Farer timmert lekker aan de weg als (t.o.v vele merken) jong merk :+1:.

O ja, altijd handig wat specs en daarna de foto’s:

Kast: rond van RVS staal
Diameter: 39,5mm
Dikte: 10,8mm
Glas: saffier met AR coating
case back: ook saffier glas
uurwerk: SW330-2 top grade
lug to lug 45mm, binnenbreedte 20mm
Kroon: niet geschroefd, ingelegd met de Bronzen A met reliëf van Farer
Gangreserve: 56 uur
10 ATM
25 jewels
besteld met een milanese mesh band en bij onze sponser een leer bandje besteld, want ja mijn ega wil nog wel eens graaien in mijn boxen dan is een leer bandje ook mooi voor haar.
Genoeg specs zo zou ik zeggen :wink: Nu de foto’s:

Zo, en nu gaat ie echt om de pols vandaag :smiley:

68 likes

Mooie gmt, goed formaat ook.
Dat je er maar vele reizen mee mag maken.

1 like

Op hoeveel staat de teller inmiddels Ferry? :joy:
Mooie aanwinst, geniet er van :+1:

1 like

Nogmaals gefeliciteerd Ferry :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd Ferry! Weer een mooie aanwinst.

Heb je nu wel of geen btw betaald?

1 like

Wéér een mooie aanwinst, Ferry. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Nice. Prachtig horloge van een kleurrijk merk :ok_hand:

1 like

Nope, blijkt een aparte regeling te bestaan tussen de EU en de VK :smiley:

1 like

Haha, dan moet ik even mijn rekenmachine erbij pakken :wink:

1 like

Hele toffe NA Ferry, gefeliciteerd. De dial kleur is super mooi. Maar vaak posten, om ons lekker te maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Pfff, heb er gewoon teveel. Echt he, heb ik vanavond die Farer om begint mijn ega gelijk weer te zeuren. Ik wil hem morgen om, haha komt net een gaatje tekort in het leren bandje, dikke pech dus, heb voorlopig geen tijd om een extra gaatje te maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ferry, een vette proficiat met je nieuwe Farer :ok_hand:.“share your adventures with us” to :grinning:

2 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze subtiele schoonheid!!
Ziet er bijzonder fraai uit!!
Duidelijke, doch ingetogen GMT functie. :globe_with_meridians:
Ik wens je er dan ook een Mondiale tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst Ferry! Wat een prachtig horloge. Jij en Mw. Panarai beiden veel draagplezier gewenst. Maak dat gaatje nou gewoon even voor haar… Als zij deze om heeft heb je vast nog wel ergens een ander horloge liggen om zelf om te doen :slight_smile:

2 likes

Alweer een mooie aanwinst Fer :ok_hand:

1 like

Ik vind 'm echt bijzonder! Een geheel eigen stijl. Mooi formaat, mooie kleuren. Erg leuk merk, had er totdat ik HF lid werd nog nooit van gehoord.

Heel veel plezier ermee!

1 like

Haha Lex, eerst zelf even genieten maar ben de kwaadste niet ze mag hem echt wel een keertje om. Moet ik wel even zoeken of ik nog een ander horloge heb :wink:. Snel weer even een afspraakje maken Lex :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:

1 like

Prachtig! Ik ben groot fan van de Lander IV, de nieuwe 36mm variant zou mij nog wel eens kunnen passen… Veel plezier met je NA!

1 like

Waar, waar?

1 like