NA: Farer Lethbridge

Van harte met de NA!

Farer ziet er altijd prachtig uit, zeker de opgelegde cijfers zien er altijd erg strak uit :+1:
Volgens mij is dit prima kwaliteit voor je geld, daar krijg je vast geen spijt van!

Geniet ervan!

Prachtig horloge, gefeliciteerd. :ok_hand: :+1: Ik heb ook moeite met foto’s maken, maar post ze toch en krijg er genoeg waardering voor. Ik vind een foto van een medelid altijd meer waard dan een gelikte en zwaar gefotoshopte publiciteitsfoto, die kun je eigenlijk niet vertrouwen.

Bedankt! Wellicht moet ik de foto lat wat lager leggen. :slight_smile:

Prachtig horloge, proficiat!:watch:

Nou, niet. :wink:

1 like

Klopt, die cijfers leken op de website groter dan ze zijn. Het is echt mooi en strak gedaan.

1 like

Daar heb je absoluut een punt. Bij het ‘vooronderzoek’ zoek ik altijd zoveel mogelijk naar echte foto’s en filmpjes. De foto’s op dit forum behoren daar zeker ook toe. Ik zal gewoon proberen de NA’s te gaan posten.

1 like

Werkelijk een prachtig horloge, gefeliciteerd.

mooi horloge, gefeliciteerd.
voor mij te klein, anders was het zeker een kandidaat …

Dit vind ik echt een geweldig horloge. Serieuze Laurent Ferrier vibes :ok_hand:t2:

Van harte gefeliciteerd ermee, en veel draagplezier gewenst!

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd.

Gefeliciteerd met deze mooie NA Bob. Farer maakt hele leuke horloges. Jouw aanwinst mag er zijn met die mooie opgelegde cijfers :star_struck:
Cool :sunglasses: zo’n small second

1 like

Prachtig horloge van Farer, geniet ervan @Klokbob. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je NA!
Ik vind het echt een heel mooi horloge

1 like

Mooie foto’s van een nog mooier horloge.

Zodan, mooi ding! Enjoy.

Niet zo bescheiden over je foto’s.
De Farer is een frisse en strakke verschijning. Geniet ervan.

Wat betreft de Minase en de Seiko, doe nog eens een poging om wat foto’s. Buiten in de schaduw lukt bijna altijd beter dan binnen.

1 like

Mooi, veel plezier ermee!

WOW! Heel nice die wijzerplaat!

1 like

Heel erg mooi en wat een gaaf merk… :star_struck: :+1:
Veel plezier met deze gave aanwinst en geniet er maar van…

1 like