Hoewel ik vrijwel dagelijks stukjes lees komt het er niet van mijn nieuwe aanwinsten te posten. Ik heb moeite met het nemen van goede foto’s en dat doet dan geen recht aan het horloge. De vorig jaar aangeschafte Minase M3 heb ik om die reden niet gepost. Ik krijg het prachtige paars van de wijzerplaat niet op de foto overgebracht. Op het internet staan dan veel betere voorbeelden. Ook de dit voorjaar aangeschafte Seiko pressage heb ik omwille van de kleur (diepgroen) niet geplaatst. Het komt gewoon niet over. Wellicht doe ik ooit nog eens een poging of plaats ik ze in de rubriek ‘Wat dragen we vandaag’…
Gisteren ontving ik het enkele maanden geleden bij Farer bestelde horloge en was weer eens aangenaam verrast. Ook hier doen de foto’s het geen recht, maar vanwege de kleurstelling heb ik het dit maal aangedurfd. Echt fraai afgewerkt. De opgelegde cijfers zijn scherp en geven het een bijzonder accent door de blauwe kleur. Mooie kastvorm, niet te groot. Er gebeurt genoeg maar aan de andere kant ook wat ingetogen. Ik werd er echt blij van. En dat is precies de reden waarom we dit toch doen nietwaar?
Zoals @mymese (Kwaliteit hoeft niet duur te zijn) al schreef: Plezier zit niet in de aanschafprijs.