NA Farer World Timer Aldrich

Zo, getriggered door een recent topic over World Timers, kwam deze weer terug op het vizier:

Als liefhebber van what’s-in-a-name GMT’s had ik dit nog niet eerder gehad. Leuk compact ding (39mm en 11mm hoog) van een sympathiek Engels merk met kleurrijke horloges.
En kleurig is ie

Diep blauw
En wat leuk om mee te spelen, 2 kronen! Heb zelf geen kronen dus dat komt mooi uit :facepunch: De kenmerkende bronzen kroon van de eerste Farers is vervangen door een bronzen inlay (tandarts-topic wordt het zo :face_with_hand_over_mouth:) en dat staat best goed.
Kast is mooi afgewerkt met een mengeling van polished en verdiept (?) brushed

Gewoon een keurig afgewerkt ding met een ETA 2893-1 Elaboré uurwerk erin👍

En betaalbaar en 5 jaar garantie, zoals het hoort!

50 likes

Heel geslaagd! Farer maakt mooi spul.En handig bandjes wisselen zo te zien :+1:

1 like

Erg mooi! Toevallig zat ik van de week precies naar deze uitvoering te kijken… Dat stukje verdiepte brushing ziet er op de foto’s erg fijn uit zeg. Gefeliciteerd en geniet er van!

1 like

Ik val in herhaling…geinig ding. :+1: :smile:

1 like

Wat een gaaf horloge :+1: gefeliciteerd!

1 like

Top, eindelijk een keer een Farer hier op HF. Ik ben ook erg gecharmeerd door het merk, maar heb nog niet de trigger overgehaald. Geniet ervan. Mooi horloge.

1 like

Wow, wat een ontzettend gaaf ding!! Veel plezier ermee. Daar blijf je naar kijken en bij wegdromen :grinning:

1 like

Weer een Farer eigenaar! Welkom bij de club.

1 like

Dank je, was al lid (geweest):smiley:

1 like

Gaaf ding! Toffe kleuren! Enjoy!

1 like

Hele mooie worldtimer! :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd met deze leuke NA!:ok_hand:

Farer maakt heel leuke horloges. Ik heb nu mijn tweede in bezit al een tijdje en ik geniet ervan. Ik ken het merk door jou en kocht mijn eerste ook van jou. Geen spijt van; integendeel. :slightly_smiling_face:

1 like

Heel mooi horloge, veel plezier ermee!

1 like

Mooie aankoop ,veel draagplezier gewenst .

1 like

Erg mooi en apart horloge!

1 like

Gaaf ding zeg! Dat gaat veel draagplezier opleveren

1 like

Wat een ontzettend tof ding! Veel plezier er mee!

1 like