Gave aanwinst!
Mooie aanwinst en een mooie toelichting, veel plezier ermee
Nu wil ik ook een Fabre Leuba (maar dan een Harpoon)
Met veel plezier gelezen ! en gefeliciteerd
Huiswerk moet beter Sybren
Wat een prachtige lijst Pierre
Ik zeg : Spaar ze allemaal !
Weer een leuk stukje historie en bijbehorende aanwinst. Dank voor het delen en veel plezier met de aanwinst
Mooie aanwinst, soms zijn er nog wel losse schakels te vinden voor de NSA band, desnoods zonder ribbels, dan doe je die gewoon bij de gesp waar ze minder in het zicht zijn.
Da’s een goede tip Martijn. Ik ga zoeken want met deze band erop is hij veel mooier !
Hoe kan ik achter het caliber van deze komen. Er is mogelijk een donor nodig om het niet meer werken van de datum aanpassen te repareren.
Verwerken: 20240920_225905.jpg…
Uploaden: 20240920_225853.jpg…
Had je hier niet al een topic voor?
Ga naar een horlogemaker. Laat het horloge diagnoseren en eventueel maken. Zij bepalen wel wat nodig is aan vervangende onderdelen / donoren.
Even laten bekijken door iemand die er verstand van heeft. Loopt als een zonnetje
Wel mooi binnen kunnen kijken ; caliber 1258
Leuk verhaal en gefeliciteerd met je aanwinst!
(zonder tussenliggend streepje)
Mooi horloge en fijn verhaal om te lezen. Had vanmorgen even niets te doen.
Post is een oudje maar leuk de aandacht voor een prachtig merk
Ja sorry vond deze post en ben redelijk nieuwe en wist niet dat je een nieuw lijntje moest aanmaken
En kwam later pas de favre leuba only tegen.
Any way hij is nu voor glas vervanging even weg maar zal daar de foto, s daar van sturen
Ook beetje door gelezen over het caliber. Best leuk te ontdekken dat om de eerste automaat met date van eta gebaseerd op het nog oudere 1081 caliber (gezien de maat).
Zit nu door te lezen… Wat een kennis is er toch voorhanden. Leuke nieuwe hobby