Ha Horlogeforum!
Gisteren avond eindelijk mijn Frederique Constant binnen gekregen! Echter ging dit niet helemaal zo als gepland maar vandaag toch kunnen genieten van mijn aankoop.
Sommige hebben hem ongetwijfeld al op Catawiki voorbij zien komen. Meerdere FC 259 modellen gingen in de verkoop en ik was 1 van de gelukkige om hem te kunnen kopen voor een voor mij: oké prijs!
Voor de verzending liet ik de horloge bij een bekende komen omdat dat bij mijn huis nog wel is verkeerd wil gaan, en dat wil je toch eigenlijk niet riskeren met zo een nieuw klokje! Ik kreeg een whatsappje dat de verzending binnen was en Hop! Ik spring op mijn motor om er zo snel mogelijk heen te jagen!
zo gezegd zo gedaan, arriveer ik bij de bekende om het horloge op te pikken. Na een kop koffie (op afstand natuurlijk) horloge in de rugzak en op naar huis om hem trots aan mijn vriendin te laten zien… nog geen 3 km onderweg en ik laat het gas los, POEF, motor uit… sta je met je goede gedrag aan de kant van de weg Wat daar de reden voor was weet ik nog niet, maar dat is wat voor een ander forum haha!
al met al heb ik na een uurtje de motor terug gekregen bij huis en morgen moet ik hem maar is weg brengen (hopen dat er nog wat geld over blijft voor deze hobby haha!)
Lang verhaal kort, Ik ben de trotse nieuwe eigenaar van dit prachtige horloge en wou dit graag met jullie delen. De meningen over FC zijn ver uiteenlopend op dit forum valt mij op. Vooral de waarde vastheid is een sterk nadeel maar toch kon ik het niet laten en ben ik zeker positief verrast. Ik laat de foto’s voor zichzelf spreken!
Het enige twijfepunt is de strap voor mij. Het is zeker wat anders maar ik weet niet of het bij mij past. Wat er voor in de plaats mag komen is voor mij al helemaal een raadsel! Ik hoor natuurlijk graag jullie meningen.