NA FC Moneta - past precies

Per toeval kwam ik het horloge online tegen. Na daarna een hele mooie foto en video te zijn tegengekomen van Zoldar en SA_, een korte check op het forum bij SA_ en een bezichtiging van de variant met zwarte wijzerplaat eindelijk de knoop doorgehakt.

Anders dan de zwarte wijzerplaat is de sunburst op de zilverkleurige plaat wel goed zichtbaar. Het formaat, de uitstraling en dat het quartz is maakt dit voor mij een top horloge voor naar kantoor.

Het bandje wat ze bij het horloge leveren is alleen wel erg groot voor dit horloge. Omdat ze geen kortere hebben gaat die of de doos weer in of de verkoop in. Zwarte kalfsleren bandje dat ik als had staat perfect. Heb wel meteen een Frederique Constant vouwsluiting erbij besteld om het geheel af te maken.

Nu snel weer over op naar mijn pols staren.

59 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Ik heb er ook al eens naar gekeken, ontzettend mooi horloge.
Veel plezier ermee! :+1:

Prachtig! Veel plezier met deze aanwinst.

zeer mooi,
draag hem met plezier

Smaakvol horloge, veel plezier ermee!

Mooi! :100:

Wat een goede keuze. Gefeliciteerd met deze mooie FC als NA

Fijn horloge is dit toch. Echt een schot in de roos van FC wat mij betreft. Gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier!:ok_hand:

Cool, van harte. :+1:

Mooie aanwinst, lekker dragen :partying_face:

Hele mooie, veel draagplezier

Hele mooie aanwinst zo, en een maanfase met quartz is wel zo even vrij. Veel plezier er mee!

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:

Gefeliciteerd!

Prachtig horloge. Een van de leukste releases van het afgelopen jaar. Veel plezier ermee!

1 like

Mooie aanwinst.
Geniet ervan.

Mijn beste,

Fraaie aanwinst hoor.
Zit als gegoten.
Proficiat!!
Veel draagplezier.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooi hè?
Heb zelf de blauwe en ook gelijk een andere bandje gestoken.
Geniet ervan.

1 like

Mooie aanwinst. Prachtige wijzerplaat. Veel plezier ermee.