NA: Festina.. kon hem niet laten liggen😋

Ik was het jaar begonnen met voornemens… Ik zou voorlopig even geen nieuwe horloges kopen ( ik noem het dan ook geen goed voornemen😋) eigenlijk was het al mislukt want einde van 2024 bestelde ik de citizen tsuyosa en die kwam begin januari binnen , maargoed dat even ter zijde.

Tuurlijk heb ik er nog wel een paar op het verlanglijstje staan maar ik dacht laat ik mezelf eens proberen te beheersen, zoals vele van jullie weten valt dat niet mee… Ookal kijk ik veel rond kon ik me tot nu toe toch goed beheersen ( het is tenslotte al bijna maart he!) ik wou nog wel een Festina omdat dit mijn eerste “echte” horloge was wat ik kreeg van mijn ouders toen ik een jaar of 15 werd. Heb het horloge nog steeds in bezit maar draag het nooit… Ik heb er niet zoveel meer mee ( behalve de emotionele waarde :yum:)
Nou had ik een mooie chronograaf van Festina gezien dus die kon op het verlanglijstje erbij!! En die word steeds groter natuurlijk :yum: er stond ook nog iets goudkleurig en een beetje klassiek op omdat die nog mis in de collectie, ik heb immers wel een matte en een glanzende rose gouden maar een geel gouden kleur ontbrak dus nog!

Nou kon ik deze Festina voor een paar tientjes overnemen van iemand! en toen kon ik dus geen nee meer zeggen het is immers een Festina, geel goud en klassiek model. Jaja de verslaving heeft toch weer gewonnen! Al met al niet een heel bijzonder horloge maar toch weer een mooie aanvulling :grinning:

49 likes

Mijn beste,

Chique verschijning!!
Het enthousiasme straalt je tegemoet.

Ik wens je er een glansrijke tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Bling-bling :eyeglasses:
Veel draag plezier :wink:

1 like

Mooi merk, met interessante modellen ertussen.

:+1::v::+1:

1 like

Mooie Festina! Veel plezier ermee.

1 like

Leuk horloge, plezier ermee!

1 like

giphy-ezgif.com-optimize

Toffe aanwinst, zo’n klassieke ‘gouwe klatser’ van Festina. :star_struck:
Veel draagplezier.

1 like

Leuke aanwinst! :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met de Festina

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Geniet ervan

1 like

Leuk, gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie bling bling Festina.

1 like

Gefeliciteerd met je NA. 2025 dus goed begonnen

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst !

1 like

gefeliciteerd,
draag hem met plezier

1 like

Veel plezier ermee.

1 like

Dit zijn de mooiste NAs.
Onverwacht tegengekomen, Geen geld, lekker opvallende verschijning…
Heel veel plezier ervan.

1 like

Mooi! Leuk, betaalbaar merk, Festina.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Festina als aanvulling in je collectie!
Veel draagplezier! :grinning:

1 like