Heel, heel mooi! Gefeliciteerd deze grail!
Snap dat je blij bent Gaaf horloge man, geniet ervan
Hatsieklatsie! Mooi hoor… enjoy!
Super, erg mooi! Proficiat!
Heel mooi die plaat. Veel plezier ermee!!
van harte gefeliciteerd met je schitterende horloge
Lekker hoor!
Ik wens je er veel (draag)plezier van.
Mooie aanwinst!
Veel draag plezier.
Gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst !!!
Ahhhhhhwwww wat een schitterende verschijning is het toch. Zoals je zelf mooi verwoord; de meest herkenbare, en voor mij de ‘echte’, Rolex
geniet ervan. Bijzonder momentje!
Miljaar he… heb al een half jaar lang niet het minste verlangen gehad naar een nieuw horloge. Deze plaatjes sturen me weer naar de websites van de grijze handelaars… prachtig!!! Alleen jammer voor mijn gemoedsrust die nu weer weg is
Gefeliciteerd met deze fraaie Rolex.
Oef, wat mooi! Heel veel plezier van je aankoop!
Prachtig exemplaar! Naar mijn idee is dit de mooiste DateJust (zo niet het mooiste horloge ooit) waar ik zelf ook voor zou kiezen als ik het geld had. Gefeliciteerd met de aankoop en veel plezier ermee!
Heel mooi! Genieten maar
Gefeliciteerd! Erg gaaf horloge om te zien. Ik hoop hem nog vaak voorbij te zien komen in het draadje “Wat draag je vandaag?”.
Mooie zwarte DJ die je daar hebt gekocht! Tof man, gefeliciteerd. Is dit een 36 of 41, trouwens? Hoe dan ook, veel plezier er mee!
Inderdaad. Mooi dat je er niet meer van maakt.
Ach, uiteindelijk wil ik een Moser & Cie of high end Credor, maar een Rolex is tenminste betaalbaar voor een normale sterveling.
Sorry, ik kon het niet laten. Ik ben die kreet gewoon echt zat, da’s absoluut niks persoonlijks.
Zelden het gevoel van ontkenningsfase naar begeerte en vervolgens aanschaf zo mooi verwoord gezien! Herkenbaar…
Gefeliciteerd met deze klatser met fluted en Jubilee (ja joh, gewoon het hele pakket om mee te beginnen…).
De foto bij het PIN apparaatje lijkt me wat hilarisch: ze wilden poen beuren maar jij moest eerst nog even die mooie sluiting op de foto vastleggen??
Waarschuwing: het blijft niet bij deze ene…
Hatsikidee! Lekker man.