NA: Finally “The one watch to rule all my watches” 😜

Finally “The one watch to rule all my watches” :stuck_out_tongue_winking_eye:. Gisteren in de middag een telefoontje ontvangen en vandaag opgehaald!

Ook even een aantal foto’s binnen gemaakt en dacht nu ik er toch ben even de Aqua Terra en de Speedmaster omslingeren om te zien en voelen hoe het zit :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tijd voor “The real stuff”.

Ik heb de Rolex Datejust altijd al gaaf gevonden. Ik vind veel horloges mooi maar er zit een kern van waarheid in de veel geplaatste opmerking “uiteindelijk wil je toch een Rolex”.

Hij is er!

Heel even heb ik getwijfeld of ik niet voor een blauwe moest kiezen of volledig anders dan anders zoals de 126331 41 mm Oysterstaal en Everose-goud met een chocoladebruine wijzerplaat :heart_eyes:.

Maar ik ben gek op zwart en heb er heel goed over nagedacht en 100% overtuigd gekozen voor een zwarte wijzerplaat en witgoud. Geen concessies een fluted bezel en jubilee, dat is voor mij de echte Rolex.

Het horloge de Datejust is een soort magneet.
Een geweldige uitstraling en tijdloos, voor mij de bekendste en meest herkenbare Rolex horloge dat bestaat. De vorm en de elegantie van de kast enerzijds en anderzijds de esthetische onberispelijke schoonheid van de gekartelde bezel, tja zeg daar maar eens nee tegen als je het horloge in je handen hebt. Yep dan wil je uiteindelijk een Rolex, kan er niets anders van maken

Oké SAT ga je nu dan stoppen met kijken naar andere horloges? Euhh ja! :lying_face::lying_face::lying_face:. Dacht het niet :rofl:, ik vind horloges prachtige sieraden!

Genoeg gekletst tijd om jullie te overspoelen met foto’s van een Rolex Datejust.

Mijn Rolex Datejust :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face:.

Damn wat is dit lekker!!!

Uiteraard ook een “gratis” watchwinder meegekregen :rofl::stuck_out_tongue_winking_eye:

159 likes

Prachtig SAT, gefeliciteerd ermee.:hugs:

1 like

Geniet ervan, tovenaar, maar wat doet die ene seiko in die Rolexdoos?

copyright: SAT

6 likes

Had je inruil? :grin:

3 likes

:rofl::rofl: had ik om toen ik het horloge ging ophalen. Waren vanavond weg, na thuiskomst zat de Seiko er nog in, volledig vergeten :rofl::+1:.

2 likes

Absoluut niet mijn blue moon :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:.

Baselworld 2019 Rolex Cocktail edition. :yum:

4 likes

Een echte Seilex :rofl::rofl::grin:

2 likes

Gefeliciteerd met je aankoop ,deze is echt

Gefeliciteerd met je prachtige NA!

Perfecte samenstelling I.M.H.O. :ok_hand:t2:
Veel plezier ermee!

Thanks man!

1 like

Dank je!

Dank je wel.